وب سایت جدید هوردادرایان راه‌اندازی شد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید وب سایت شرکت هوردادرایان، نماینده انحصاری نوت‌بوک‌های سامسونگ در ایران، راه اندازی شده است.
تبلیغات

به همین مناسبت، این شرکت قرعه‌کشی‌ای را بین کاربران سایت ترتیب داده و به برنده خوش شانس سایت، یک دستگاه Slate PC به عنوان جایزه اهدا می کند. برای اطلاع از روش ثبت نام در این قرعه‌کشی رایگان و آگاهی از خدمات جدید سایت هوردادرایان، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

هوردادرایان، وب سایت جدید خود را با قابلیت‌های تازه‌ای راه‌اندازی کرده است. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بررسی ویدئویی محصولات و همچنین امکان مقایسه سخت‌افزاری آنها (مانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید) اشاره کرد. علاوه بر اینها، ظاهر وب سایت جدید هوردادرایان نیز ساده و جذاب است.

hoordad-rayan-moghayese-2

درکنار این قابلیت‌های جذاب آنچه نظر ما را به خود جلب کرد، اعلامیه بزرگ قرعه‌کشی این شرکت بود. شرکت در این قرعه‌کشی برای عموم آزاد بوده و جایزه آن نیز یک دستگاه Slate PC سری 7 سامسونگ است.

برای مشاهده مشخصات، ویژگی‌ها و گالری تصاویر این Slate PC، مقاله "Slate PC سری 7 سامسونگ" را مطالعه نمایید.

روش شرکت در قرعه‌کشی وب سایت جدید هوردادرایان

با کلیک بر روی لینک قرعه کشی و پرکردن فرم مربوطه، می توانید در قرعه‌کشی Slate PC ثبت نام کنید. البته به ازای هر یک از دوستان و آشنایانی که به شرکت در قرعه کشی دعوت می کنید نیز یک امتیاز بدست می‌آورید و همانطور که می‌دانید هر چه امتیازتان بیشتر باشد، شانس برنده شدنتان نیز بیشتر خواهد بود.

توجه کنید پس از پر کردن فرم قرعه‌کشی یک ایمیل تایید از طرف سایت به شما ارسال خواهد شد که باید آن را باز کرده و بر روی لینک موجود در آن کلیک کنید تا مشخصات شما در قرعه‌کشی ثبت شود. این ایمیل ممکن است به جای Inbox به پوشه Spam برود، بنابراین پس از پر کردن فرم، حتما این پوشه را نیز بررسی کنید.

hoordad-rayan-ghorekeshi-3

امیدواریم یکی از کاربران سایت زومیت برنده خوش شانس این جایزه نفیس باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات