مشکل زرد شدن صفحه نمایش Xperia S، هنگام خرید مراقب باشید

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته پیش بررسی اختصاصی زومیت از تلفن Xperia S را خواندید اما پس از چند هفته استفاده از این تلفن متوجه مشکلی در نمایشگر آن شدیم که لازم دانستیم شما را از آن مطلع کنیم. نمایشگر برخی از تلفن‌های اکسپریا اس از جمله نمونه‌ای که توسط زومیت آزمایش شد پس از گرم شدن صفحه نمایش دچار مشکل زرد شدن تصویر در بخشی از قسمت‌های نمایشگر می‌شود. این مشکل توسط خود سونی نیز تایید شده است.
تبلیغات

سونی رسما تایید کرد که در تعداد کمی از تلفن‌های Xperia S مشکل زرد شدن بخشی از تصویر در اثر گرمای زیاد رخ می‌دهد. سونی اعلام کرده که این مشکل زمانی که دمای تلفن به بالای ۴۰ درجله سلسیوس می‌رسد، ایجاد می‌شود و با خنک شدن تلفن مجددا مشکل رفع می‌گردد.

البته خوشبختانه سونی اعلام کرده که افرادی که تلفن‌شان دچار این مشکل شده با مراجعه به خدمات این شرکت مشکل تلفن‌شان بدون هیچ هزینه‌ای حل می‌شود.

پس اگر قصد خرید Xperia S بدون گارانتی را دارید یا قبل از خرید سعی کنید یک بازی سنگین را برروی تلفن اجرا کرده تا از وجود مشکل احتمالی مطلع شوید و یا اینکه تلفن با گارانتی داخلی تهیه کنید (ضمنا پیش از خرید با شرکت ایرانی که این محصول را گارانتی کرده تماس بگیرید و مشکل را با آنها در میان بگذارید و مطمئن شوید که این مورد شامل گارانتی می‌شود) در غیر اینصورت در صورت بروز مشکل مجبور خواهید بود به نمایندگی سونی در یکی از کشورهای همسایه مراجعه نموده و نسبت به رفع مشکل Xperia S خود اقدام کنید.

این مشکل خیلی جدی نیست ولی وقتی بیش از یک میلیون تومان بابت یک تلفن هزینه می‌کنید و با چنین مشکلی آن هم در صفحه نمایش آن مواجه می‌شوید حسابی افسرده خواهید شد. به هر حال اکسپریا اس که در واقع اولین تلفن هوشمند سونی پس از جدا شدنش از اریکسون است یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی بازار است و امیدواریم این مشکل در تولیدات تازه سونی به طور کامل حل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات