سونی از دو تلفن مقاوم در برابر آب Xperia Go و Xperia Acro S پرده برداری کرد

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی بصورت رسمی دو تلفن ضدآب Xperia Go با صفحه نمایش ۳.۵ اینچ و Xperia Acro S با صفحه نمایش ۴.۳ اینچ را معرفی کرد. Go استاندارد IP67 را برای مقاوت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار دریافت کرده‌، اما Acro S از استاندارد پایین‌تر IP55 و IP57 پشتیبانی می‌کند. به هر حال هر دو تلفن در مقابل نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم هستند اطلاعات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

Xperia Go مجهز به پردازنده دو هسته‌ای 1GHz، صفحه ضد خش و دوربین ۵ مگاپیکسلی است. ظاهرا سونی قصد دارد Xperia Go را با نام Xperia Advance در بازار امریکا و با نام Go در اروپا و کشورهای دیگر به فروش برساند. صفحه نمایش ۳.۵ اینچی Xperia Go مجهز به موتور پردازش تصویر براویا است اما هنوز رزولوشن این صفحه نمایش اعلام نشده است.

توجه داشته باشید هیچ کدام از دو تلفن برای استفاده زیر آب و یا غوطه ور شدن در آب طراحی نشده‌اند و تنها می‌تواند در مقابل بارش باران و یا پاچیدن آب برروی آنها مقاوم باشند.

سیستم‌عامل Xperia Go اندروید ۲.۳ خواهد بود اما سونی وعده داده کمی بعد از عرضه آن، بروزرسانی اندروید ۴.۰ را نیز منتشر کند.

اما Xperia Acro S مجهز به صفحه نمایش ۴.۳ اینچ با رزولوشن 1280x720 پیکسل و اندروید ۴.۰ است. Acro S گواهی پلی‌استیشن را نیز داراست و از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای 1.5GHz و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. در واقع Acro S شباهت بسیار زیادی به تلفن Acro HD دارد که پیش از این وارد بازار ژاپن شده بود.

Sony Xperia Acro S

هر دو تلفن Xperia Acro و Xperia Go در سه ماه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات