تیم کوک: اپل تمرکز خود بر روی سیری را دو چندان کرده‌ است، منتظر قابلیت‌های جدید باشید

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل در آگهی‌های تبلیغاتی iPhone 4S مانور زیادی روی دستیار صوتی جذاب سیری (Siri) می‌دهد. این تبلیغات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انگار این سیستم از لحاظ تشخیص کامل صوت و هوشمندی هیچ ایرادی ندارد. وقتی آیفون جدید راهی بازار شد با وجود دقت بالایی که این دستیار صوتی داشت و نسبت به رقبا یک سر و گردن بالاتر بود اما چندان بی‌ایراد هم نبود. تیم کوک در کنفرانس D10 به انتقادهای مربوط به سیری پاسخ گفت و اعلام کرد اپل قصد دارد سرمایه‌گذاری روی سیری را بیشتر کند.
تبلیغات

مدیر عامل اپل، تیم کوک طی مصاحبه‌ای در کنفرانس D10، به انتقادهای مربوط به نرم افزار دستیار صوتی iPhone 4S، یعنی Siri پاسخ داد و به حاضران گفت که «عده زیادی در این کمپانی در حال کار روی آن هستند» و وی قصد دارد روی این ویژگی «بیشتر تمرکز کند». تیم کوک اطلاعات دقیق‌تری درباره به‌روز‌رسانی‌های آینده ارائه نکرد، ولی از گسترش هرچه بیشتر این ویژگی آیفون خبر داد.

«من فکر می‌کنم با برخی قابلیت‌ها که طی ماه‌های پیش‌رو ارائه خواهند شد، کاربران خشنود و راضی شده و همچنین شاهد فراگیر شدن Siri نیز خواهیم بود. کارهای زیادی هست که دستورات سیری می‌تواند انجام دهد.»

یک گزارش که اخیرا منتشر شده، می‌گوید: iOS 6 به همراه، API‌های سیری منتشر خواهد شد تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نیز امکان سازگاری و یکپارچگی محصولات خود با این دستیار صوتی را فراهم کند. انتظار می‌رود اپل در افتتاحیه کنفرانس سالانه جهانی توسعه‌دهندگان WWDC ، درباره آخرین نسخه iOS صحبت کند. امروز اعلام شد که این کنفرانس روز ۱۱ ژوئن برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات