ابر تبلت 22 اینچی ویوسونیک

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
ویوسونیک فبلت رقیب گلکسی نوت سامسونگ را رونمایی کرده است.
تبلیغات

مدتی است که با عرضه گوشی Galaxy Note محصول شرکت سامسونگ، مرز بین تبلت و گوشی‌ هوشمند از بین رفته است به نحوی که ستون نویسان و بلاگرها واژه جدید Phablet (فابلت! که از ترکیب دو واژه گوشی و تبلت ایجاد شده) را خلق کرده و به فرهنگ‌های لغت هدیه داده‌اند. حال تبلت 22 اینچی View Sonic که پدیده‌ای مابین مانیتور و تبلت است، می‌تواند بار دیگر تمام معادلات را بر هم بزند.

شاید بسیاری فکر کنند که یک تبلت 22 اینچی بیشتر یک تلویزیون LCD جیبی یا یک مانیتور قدیمی تغییر شکل یافته است. اما نه، این یک تبلت غول پیکر است! شاید بهتر است بگوییم از این به بعد مرز بین صفحه نمایش و تبلت‌ها در حال تغییر و تحولی شگرف است. همانطور که می‌دانید چندی پیش مایکروسافت نیز از تبلت ۸۰ اینچی با سیستم‌عامل ویندوز ۸ خبر داده بود.

کارشناسان امر پیش‌بینی می‌کنند در نمایشگاه کامپیوتکس که قرار است به زودی در کشور تایوان برگزار شود، شرکت ویوسونیک این تبلت بزرگ جثه‌ی خود که عضوی جدید از خانواده محصولات Touch Connect این شرکت است را عرضه خواهد کرد.

تبلت - مانیتور ۲۲ اینچ ویوسونیک مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴.۰ خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی، پردازنده و مخصوصا پردازنده گرافیکی (GPU) آن در دسترس نیست.

ویوسونیک این تبلت را «یک تبلت هوشمند تجاری» نامیده که نه تنها می‌توان از آن برای مصارف تجاری بهره برد، بلکه کاربردهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت. گرچه با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، میزان پویایی و مانور حرکتی آن به نسبت تبلت‌های معمول کمتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات