رو‌نمایی از پلاسمای جدید پاناسونیک: امکان نقاشی همزمان 4 نفر روی نمایشگر

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
پاناسونیک پلاسمای تعاملی 65 اینچی خود را معرفی می‌کند. با استفاده از این تلویزیون هوشمند 4 نفر به صورت همزمان قادر به نقاشی بر روی نمایشگر  با 4 رنگ مختلف خواهند بود. نقاشی بر روی سطح این تلویزیون تنها با قلم مخصوص امکان‌پذیر است و حتی اگر کاربران دست خود را روی نمایشگر بگذارند، مشکلی برای دستگاه پیش نخواهد آمد.
تبلیغات

پیکسل‌هایی که قلم دیجیتال بر روی آنها کشیده می‌شود، 60 بار در ثانیه روشن می‌شوند و به این ترتیب خطوط کشیده شده با قلم با رنگ انتخابی کاربر نماش داده می‌شود.

پاناسونیک ادعا می‌کند تلویزیون پلاسمایش خطای نرم‌افزاری نمی‌دهد. چرا که سایر تلویزیون‌ها تنها قادر به شناسایی یک عکس‌العمل هستند؛ به همین دلیل اگر هر دو دست کاربر به صفحه بخورد، ممکن است دچار خطای نرم‌افزاری شود.

ولی از آنجا که قابلیت نقاشی بر روی نمایشگر این تلویزیون با قلم دیجیتال و برای 4 کاربر امکان‌پذیر است، اگر دست خود را روی نمایشگر بگذارید، باز هم با خطای نرم‌افزاری مواجه نخواهید شد. چراکه نمایشگر فقط اطلاعات ارسالی با قلم را شناسایی می کند.

پلاسمای تعاملی پاناسونیک برای دانش‌آموزان در مدارس و حتی برای جلسات بازرگانی کاربرد دارد. ضمن اینکه افراد مختلف می‌توانند با استفاده از کابل یا به صورت بی سیم به این نمایشگر متصل شوند.

پلاسمای پاناسونیک در ماه جولای در سه سایز 65، 85 و 103 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. پاناسونیک پیش‌بینی کرده 350 میلیون نسخه از این تلویزیون را تا سال 2015 به فروش برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات