چگونه مشکل عمر باتری آیفون و آیپد را در نسخه 5.1.1 رفع کنیم

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
مشکل طول عمر باتری از زمان انتشار iOS 5 به وجود آمد و اپل طی بروزرسانی های متعدد سعی در رفع آن کرد. ولی این مشکل همچنان در بعضی از دستگاه ها به قوت خود باقیست. اگر گوشی آیفون شما مشکل تمام شدن سریع باتری را دارد، می‌توانید دستگاه خود را به آخرین نسخه iOS یعنی 5.1.1 آپدیت کرده و سپس مشکل آن را از روشی که در ادامه آموزش داده‌ایم، برطرف کنید.
تبلیغات

برای آپدیت کردن گوشی آیفون یا آیپد خود به ورژن 5.1.1 می‌توانید مقاله "آموزش به روزرسانی آیفون و آیپد" را مطالعه کنید. توجه کنید که این مقاله در مورد ورژن 5.0 است ولی شما باید ورژن 5.1.1 را از این لینک دریافت نمایید و بقیه کار را مطابق دستورالعمل مقاله به روزنمایی، پیش ببرید تا بتوانید دستگاهتان را به iOS 5.1.1 مجهز کنید. اگر بعد از آپدیت کردن به 5.1.1 باز هم مشکل عمر باتری گوشی شما رفع نشد، تنها کافی است چند قدم زیر را طی کنید.

قدم اول

آیفون/آیپد خود را به کامپیوتر متصل کرده و از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.

قدم دوم

از گزینه Setting به General و سپس قسمت Reset رفته و گزینه Reset All Setting را انتخاب کنید. این گزینه عکس و موزیک‌های شما را پاک نمی‌کند ولی کلیه تنظیمات آیفون به حالت اولیه باز می‌گردد. ضمنا برای اتصال بی‌سیم نیز مجددا باید رمزعبورتان را وارد کنید.

قدم چهارم

آنقدر از دستگاه خود استفاده کنید تا باتری آن تمام شده و به 0 درصد برسد.

قدم پنچم

دستگاه خود را مجددا به برق متصل کنید و اجازه دهید تا شارژ آن 100 درصد شود. اگر میزان شارژ دستگاه به عدد نمایش داده نمی‌شود، از گزینه General به قسمت Usage رفته و گزینه Battery Usage را روشن کنید.

این پنج قدم باید تمام مشکلات باتری آیفون یا آیپد شما را رفع کند. اگر بعد از این روش‌ها مشکل باتری دستگاه شما رفع شد، در بخش نظرات به ما اطلاع‌رسانی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات