نگاهی به مشخصات و کارایی HTC J + [ویدئو]

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
HTC J در واقع نسخه ژاپنی یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند این کمپانی یعنی One S است. این محصول با ظاهر و رابط کاربری متفاوت و همچنین استفاده از پردازنده دو هسته‌ای سعی می‌کند تا با سلیقه ژاپنی‌ها ارتباط برقرار کند. نمایشگر این گوشی 4.3 اینچ و سرعت پردازنده آن 1.5 گیگاهرتز است. با اینکه ضخامت HTC J از دو گوشی اخیر این کمپانی یعنی One S و One X بیشتر است؛ ولی لبه‌های منحنی شکل و بدنه شیشه ای آن، ظاهرش را نسبت به سایر گوشی‌های HTC متفاوت و جذاب‌تر کرده است.
تبلیغات

دیروز در برنامه معرفی محصولات تابستان ژاپن، توانستیم با HTC J آشنا شویم. J در واقع نسخه ژاپنی One S است. این محصول دارای نمایشگر 4.3 اینچ با رزولوشن qHD و از نوع Pentile است.

مقاله‌های مرتبط:

HTC J همچنین مجهز به یک پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی باکیفیتی را در دل خود جای داده است. ضخامت 10 میلی‌متری J، از هر دو گوشی One S و One X بیشتر است، اما به دلیل طراحی جالبش، زمانیکه آن را در دست می‌گیرید، حس بسیار خوبی به دستانتان می‌دهد.

این گوشی با شبکه WiMAX که در ژاپن بسیار محبوب است، به خوبی کار می کند.

تفاوت دیگری که در این مدل وجود دارد، رابط کاربری آن است که از Sense 4.0 بی‌بهره بوده و در عوض از پوسته‌ای مشابه پوسته HTC Rhyme بهره می گیرد. این رابط کاربری شامل ویجت‌های شفاف نیز می‌شود.

به عقیده اکثر کاربران ژاپنی که دوست دارند از تصاویر خانوادگی به عنوان تصویر پس زمینه استفاده کنند، طرح ساعت معروف HTC فضای زیادی از تصویر پس زمینه را می‌پوشاند و به همین دلیل HTC، رابط کاربری HTC J را برای ژاپنی ها تغییر داده است. این گوشی در زیر این پوسته از اندروید 4 بهره می‌برد و برخی از ویژگی های Sense 4.0 مثل اپلیکیشن دوربین بهبود یافته را در خود دارد.

HTC J در رنگهای مشکی، قرمز و سفید عرضه خواهد شد و همه مدلها در داخل بسته بندی شان ایرفونهای Beats به همراه دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات