چطور از شر تایم‌لاین فیس‌بوک خلاص شویم

دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از تایم‌لاین یا خط زمان در فیس‌بوک که اخیرا برای بسیاری از صفحه‌ها فعال شده است، هنوز برای تعداد زیادی از افراد دشوار و ناخوشایند است. اما متاسفانه فیس‌بوک امکان حذف یا عقبگرد از TimeLine به حالت قبل را ندارد. ولی اگر TimeLine فیس‌بوک را نمی‌پسندید و تمایل دارید صفحه خود را به حالت قبلی مشاهده کنید، تنها کافی است افزونه‌های معرفی شده در ادامه مطلب را بر روی مرورگر خود نصب کنید.
تبلیغات

پیش از مطالعه این مقاله، باید روش کار کردن و افزودن افزونه‌های کروم به مرورگرتان را بدانید.

اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید برای اضافه کردن افزونه به مرورگرتان می‌توانید تصویر آچار سمت راست بالای صفحه را کلیک کرده و گزینه Extensions را از منوی Toolsانتخاب کنید و در صفحه باز شده عبارت More Extensions را کلیک کنید. اکنون در این صفحه نام افزونه‌ مورد نظر یعنی TimlelineRemove را جست‌جو کنید و آن را نصب نمایید. آموزش تصویری این مراحل را نیز در زیر مشاهده می‌کنید.

best-chrom-os-way-to-install-1

اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنید، از دکمه های ترکیبی Ctrl+Shift+A استفاده کنید. افزونه TimeLineRemove را جست‌جو کرده و روی مرورگر خود نصب کنید.

بعد از اینکه این افزونه‌ها را نصب کردید، یک دکمه به مرورگرتان اضافه می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید TimeLine را فعال یا غیرفعال کنید.

Screen Shot 2012-03-16 at 11.28
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات