مایکروسافت با اضافه کردن اینترنت اکسپلور به ایکس‌باکس ۳۶۰ امکان گشت و گذار در اینترنت را برای گیمرها میسر می‌کند

شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
بنا به شایعاتی که در محیط وب منتشر شده است، به‌زودی کاربران کنسول بازی مایکروسافت قادر خواهند بود با استفاده از Xbox در اینترنت گشت‌وگذار کرده و دستورها خود را به‌صورت صوتی و همچنین با حرکت دست، به مرورگر خود ارسال کنند.
تبلیغات

مایکروسافت در تلاش است در آینده ای نه چندان دور، مرورگر اینترنتی خود را با کنسول بازی Xbox 360 یکپارچه کند. بدین ترتیب کاربران به کمک قابلیت تشخیص حرکتی و صوتی کنترلر Kinect ، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از وب گردی را تجربه خواهند کرد.

کارشناسان مایکروسافت می‌کوشند تا بیش‌ازپیش کنترلر Kinect را در سایر محصولات این شرکت استفاده کرده و به این طریق کاربری آن‌ها را برای دنیای فناوری آینده هرچه ساده‌تر نمایند.

برخی از کاربران از اینکه از این پس برای وب‌گردی نیازی به تایپ کردن ندارند، ابراز خوشحالی می‌کنند. بااین‌حال وجود این سیستم آن‌قدرها که باید و شاید حساس نیست و هنوز لازم است تا در برخی موارد استفاده کننده با صدای بلند دستورها خود را اعلام کند.

با فعال شدن قابلیت مرور وب در درون کنسول بازی مایکروسافت، از این پس کاربران می‌توانند اینترنت را از پای تلویزیون و با استفاده از کینکت خود بکاوند.

البته تاکنون سخنگویان شرکت مایکروسافت به‌طور رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره انتشار این ویژگی برای ایکس ‌باکس منتشر نکرده‌اند، اما کارشناسان احتمال قریب به یقین می‌دهند که این شرکت از فرصت نمایشگاه E3 برای اعلام رسمی این خبر و زمان عرضه عمومی آن استفاده کند.

نظر شما درباره ویژگی احتمالی ایکس‌باکس 360 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات