آمار و ارقام زنده از جمعیت جهان، اقتصاد، محیط زیست، غذا، انرژی و غیره در یک صفحه

جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
امسال چند نفر متولد شده‌اند یا چند نفر از دنیا رفته‌اند؟ امسال چند دستگاه خودرو یا دوچرخه تولید شده است؟
تبلیغات

دوست دارید بدانید جمعیت جهان در هر لحظه چقدر است؟ امسال چند نفر متولد شده‌اند یا چند نفر از دنیا رفته‌اند؟ امسال چند دستگاه خودرو یا دوچرخه تولید شده است؟ چند دستگاه کامپیوتر فروخته شده؟ چند جلد کتاب منتشر گردیده؟ چند نفر در دنیا دچار سوء تغذیه هستند؟ چند تن دی‌اکسید کربن وارد هوا شده؟ همه این آمارها را به‌علاوه آمار و ارقام مرتبط با جامعه و رسانه، محیط زیست و غیره بصورت زنده در وب سایت Worldometers.info مشاهده کنید.

وب سایت Worldometers از زبان‌های مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می کند و آمارهای مختلف در شاخه‌های گوناگون را بصورت زنده در اختیار شما قرار می‌دهد. براساس اعلام این وب‌سایت منابع اطلاعات منتشر شده در Worldometers با دقت از میان موسسه‌های معتبر دنیا از جمله سازمان ملل، سازمان سلامت جهانی و سازمان غذا و کشاورزی، انتخاب شده‌اند. برای مشاهده لیست کامل منابع بکار گرفته شده در این وب سایت، اینجا کلیک کنید.

Worldometers، برای نمایش زنده اطلاعات از الگورتیم خاصی استفاده می‌کند که به واقعیت بسیار نزدیک است. در این الگورتیم زمان بازدید نیز در نظر گرفته می‌شود. الگورتیم بروز رسانی اطلاعات نیز بصورت مداوم بروز می‌شود.

فرصت را از دست ندهید و برای مشاهده آمار و ارقام جالب جهان به وب سایت Worldometers.info/fa مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات