فیس‌بوک اپ‌سنتر خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
روز گذشته، فیس‌ بوک اعلام‌ کرد که App Center خود را راه اندازی کرده است. بزرگترین شبکه‌اجتماعی دنیا فضای جدیدی را برای تولیدکنندگان نرم‌افزارهای موبایل فراهم کرده تا محصولات خود را به حدود ۹۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی معرفی کنند. App Center فیس‌بوک در هفته‌های آینده در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. سرویس جدید فیس‌بوک به عنوان یک نرم‌افزار جداگانه نیز برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. هدف از راه‌اندازی App Center فراهم نمودن فضایی برای کارابران اندروید و iOS برای یافتن ساده‌تر نرم‌افزارهای مورد نیازشان، مطرح شده است.
تبلیغات

در App Center فیس‌بوک نرم‌افزارهای اندروید و آیفون در کنار هم ارائه می‌شوند و هر نرم‌افزاری را که انتخاب نمایید برای دانلود آن به iTunes یا Google Play هدایت می‌شوید.

فیس‌بوک همچنین اعلام کرده که تولیدکنندگان نرم‌افزار می‌توانند توضیحات مربوط به محصولات خود را نیز ارائه کنند تا کاربر راحتر بتواند برنامه مورد نظر خود را انتخاب کند. یعنی زمانی که برروی دکمه Detail مربوط به هر نرم‌افزار کلیک می‌کنید جزئیات کاملی در مورد آن مشاهده خواهید کرد و پس از انتخاب محصول و کلیک برروی دکمه دانلود به فروشگاه اپل یا گوگل هدایت خواهید شد.

پیش از فیس‌بوک، یاهو نیز سرویس مشابه اینچنینی را به موتور جستجوی خود اضافه کرده بود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات