چطور بصورت خودکار یک گروه از وب سایت‌ها را هر روز صبح باز کنیم

سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما زندگی روتین و مشخصی داریم و به‌ عنوان مثال هر روز صبح وب‌سایت‌های مشخصی را بازدید می‌کنید این وب سایت‌ها می‌توانند شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌های آنلاین، ایمیل‌ها و یا وب‌سایت‌های مشخص دیگری باشند. اگر شما هم جزء این دسته از کاربران هستید خواندن مقاله را ادامه دهید تا با دو افزونه برای مرورگر کروم و فایرفاکس آشنا شوید که کار را برای ما آسان‌ می‌کنند.
تبلیغات

Daily Link برای Chrome

Daily Link به شما اجازه می‌دهد تا لیست سفارشی از وب‌سایت‌های مورد نظر خود تهیه نموده و یا از بین بوک‌مارک‌های خود انتخاب کنید. سپس می‌توانید تعریف کنید که این وب‌سایت‌ها در چه روزی و به چه ترتیبی باز شوند. به عنوان مثال من هر روز صبح زومیت را باز می‌کنم اما فقط در روز‌های دوشنبه به فیس‌بوک خود سرمی‌زنم. با این افزونه به راحتی می‌توان این موارد را تعریف کرد.

لینک دانلود افزونه Daily Link برای مرورگر Google Chrome

Morning Coffee برای فایرفاکس

عملکرد این افزونه نیز شبیه Daily Links است تنها کافی است تعریف کنید قصد دارید کدام آدرس‌های اینترنتی را در چه روزهای باز کنید. سپس در هر روز تنها کافی است برروی آیکون افزونه کلیک کنید تا لینک‌های آن روز باز شوند.

اما Morning Coffee یک برتری نسبت به Daily Link دارد و آن هم این است که می‌توان Morning Coffee را جایگزین Home Page کرد به این ترتیب هر بار که مرورگر را باز می‌کنید لینک‌های آن روز بصورت خودکار اجرا می‌شوند.

لینک دانلود Morning Coffee برای مرورگر Mozilla Firefox

استفاده از بوک‌مارک‌های به جای نصب افزونه

در نهایت اگر دوست ندارید افزونه اضافی برروی مرورگر خود نصب کنید می‌توانید لینک‌های هر روز را از طریق سیستم بوک‌مارک خود مرورگر باز کنید. برای این کار برروی هر روز یک فولدر در بوک‌مارک ایجاد کنید و وب‌سایت‌های مرود نظر خود را در آنها کپی کنید. سپس هر زمان که به آنها نیاز داشتید برروی فولدر مورد نظر راست کلیک کرده و سپس Open All in Tabs را انتخاب کنید.

اگر شما هم افزونه جالبی می‌شناسید در بخش نظرات به دیگران معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات