ریموت کنترل صوتی جادویی ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند تا آخر ماه جاری ارائه خواهد شد

یک‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
ریموت کنترل صوتی جادویی تا آخر ماه جاری ارائه خواهد شد تا کاربر بتواند از طریق دستورات صوتی و حرکتی تلویزیون را کنترل کنید.
تبلیغات

کنترل از راه دور جادویی ال‌جی وسیله‌ای کاربردی و جذاب است که امکان کنترل تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی را با استفاده از ژست‌های حرکتی و دکمه‌ها فراهم می‌کند. ال جی در نمایشگاه CES امسال از تکنولوژی فرمان صوتی روی این محصول نیز رونمایی کرد و به نظر می‌رسد تا پایان ماه جاری میلادی این فناوری به شکل تجاری وارد بازار شود.

طیف وسیعی از تلویزیون‌های هوشمند تولید 2012 ال‌ جی طی 10 روز آینده ارائه خواهند شد، که ویژگی کنترل صوتی که ال‌جی مدتی پیش در ماه ژانویه در CES از آن رونمایی کرد را همراه خواهند داشت. سیستم کنترل صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا یک برنامه تلویزیونی را پیدا کنید، یا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی که تلویزیون از آنها پشتیبانی می‌کند به جستجو بپردازید.

این ویژگی از طریق میکروفونی که در ریموت کنترل جادویی تعبیه شده در دسترس قرار می‌گیرد. تا پیش از این کنترل جادویی تلویزیون‌ ال جی می‌توانست با حرکت دست و البته فشار دکمه‌ها کارهای زیادی را انجام دهد و ویژگی اخیر به گونه این دستگاه را کامل‌تر کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، فناوری تشخیص صدا در این محصول توسط Nuance به وجود آمده است، که در نرم‌افزار Dragon برای کامپیوترها و چند اپلیکیشن موبایل نیز از آن استفاده شده است. در واقع Nuance یک سیستم مطمئن و مناسب برای تبدیل کلام به متن است.

بنا به گزارش اسلش‌گیر همه محصولات ال‌جی که پس از ماه آوریل وارد بازار می‌شوند، به‌روزرسانی تشخیص صوت را روی خود خواهند داشت و تلویزیون‌هایی که از ریموت کنترل جادویی پشتیبانی می‌کنند، تا پایان ماه، به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

منبع: The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات