با تور گوگل آرت به داخل کاخ سفید سفر کنید

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
سرویس Google Art Project کاربران به صورت رایگان به تور کاخ سفید می‌برد.
تبلیغات

گوگل تصمیم گرفته کاربران را به صورت کاملا رایگان به تور کاخ سفید ببرد و این کار را با کمک سرویس فوق‌العاده جذابش یعنی Google Art Project انجام داده است. اگر شما هم تمایل دارید سری به داخل کاخ سفید بزنید و تمام قسمت‌ها، تابلوها و آثار هنری و تاریخی موجود در آن را بررسی کنید، در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

پروژه‌های گوگل همواره برای من شگفت انگیز بوده اند. Google Art نیز یکی دیگر از جذاب‌ترین پروژه‌های گوگل است که هر روز یک قسمت تازه آن معرفی می شود.

امروز هم نوبت به معرفی قسمت مربوط به White House است. میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور فعلی اوباما، در ویدئوی زیر کاخ سفید را به عنوان دفتر ریاست جمهوری ایالات متحده معرفی کرده و آن را متعلق به مردم می‌داند.

کاخ سفید به عنوان مکانی که نماد ایالات متحده است، باید دیدنی و جالب باشد و همه روزه افراد زیادی برای بازدید به این کاخ مراجعه می کنند.

اگر شما هم تمایل دارید سری به این کاخ بزنید و به صورت 360 درجه کاخ را نظاره کنید، می توانید به سایت Google Art مراجعه کنید.

برای مشاهده تصاویر تابلوها و مجسمه‌های هنری این کاخ به این لینک مراجعه کنید.

اگر هم تمایل دارید، رسما از شما دعوت به عمل بیاید، ویدئوی زیر را مشاهده کنید تا میشل اوباما، شما را دعوت به مشاهده کاخ کند.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات