یک میلیون دانلود تنها پس از گذشت ۱ روز از انتشار Instagram برای اندروید

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته محبوب‌ترین نرم‌افزار اشتراک گذاری عکس آیفون یعنی Instagram برای اندروید نیز منتشر شد. به نظر می‌رسد کاربران اندروید مدت‌ها مشتاقانه انتظار این نرم‌افزار جذاب را می‌کشیده‌اند و استقبال بسیار خوبی از آن کرده‌اند. اگر شما هم کاربر اندروید هستید و به عکاسی و اشتراک گذاری عکس علاقه دارید، حتما Instagram را برروی گوشی خود نصب کنید. در ادامه جزئیات بیشتر در مورد این نرم‌افزار که عنوان بهترین نرم‌افزار آیفون در سال ۲۰۱۱ را در کارنامه خود دارد، مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تنها پس از ۲۴ ساعت از تاریخ عرضه Instagram، این نرم‌افزار محبوب اشتراک‌گذاری عکس بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این نرم‌افزار مجانی دیروز در فروشگاه نرم‌افزار گوگل یعنی Google Play قرار گرفت و ۴۳۰ هزار نفر نسبت به آن علاقه نشان دادند. مدیرعامل شرکت Instagram به نیویورک تایمز گفت: در هر دقیقه ۲۰۰ هزار نفر جذب نرم‌افزار این شرکت می‌شوند.

Instagram در بین کاربران iOS بسیار محبوب است و عنوان بهترین نرم‌افزار آیفون در سال ۲۰۱۱ را از آن خود کرده است.

Instagram اولین بار در اکتبر ۲۰۱۰ با امکانات محدودی برای بهینه سازی و اشتراک گذاری عکس شروع به کار کرد. Instagram سری مختلفی از فیلترها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا تصاویر خود را به هر شکلی که دوست دارد تغییر داده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. این نرم‌افزار به خوبی با شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیس‌بوک و غیره یکپارچه می‌شود.

Instagram در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد که روزانه بیش از ۵ میلیون عکس را به اشتراک می‌گذارد. تا به امروز کاربران ابزارهای اپل (آیفون و آیپد و آیپاد) بیش از یک میلیارد عکس توسط این نرم‌افزار به اشتراک گذاشته‌اند. بدون شک این اعداد و ارقام پس از اضافه شدن کاربران اندروید دوچندان خواهد شد.

برای دانلود Instagram برای اندروید می‌توانید به گوگل پلی (اندروید مارکت سابق) مراجعه کنید.

منبع: CNET |‌ لینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات