عکس‌های خود را به سادگی در محیط آنلاین PicMonkey ویرایش کنید

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر ضعیف دارید یا نمی‌توانید فوتوشاپ روی کامپیوتر خود نصب کنید با این اپلیکیشن آنلاین ویرایش کنید.
تبلیغات

محیط‌های ویرایش عکس‌ آنلاین زیادی در اینترنت وجود دارند. تعدادی از آنها رایگان بوده و برای استفاده برخی از آنها نیز باید مبلغی پرداخت کنید.

به علاوه تعدادی نیاز به ثبت نام دارند و تعدادی بی‌نیاز از این فرایند خسته‌کننده هستند. اما اگر می‌خواهید بدون هیچ قید و بندی، عکس ها و تصاویر خود را به طور نسبتا حرفه‌ای در محیط آنلاین ویرایش کنید، وب سایت PicMonkey را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه قابلیت‌های جذاب این سایت را معرفی می‌کنیم.

نه نیاز به ثبت‌نام دارید و نه پرداخت پول! تنها کافی است وارد سایت شده و عکس مورد نظرتان را با استفاده از ماوس کشیده و در سایت PicMonkey رها کنید.

در این سایت، 7 گروه از ابزارها وجود دارد.

  • Basic Edits
  • Effects
  • Texts
  • Frames
  • Textures
  • Touch Up
Screen Shot 2012-04-18 at 11.26.28 AM 610x376

در قسمت Basic Edits می توانید کارهای مبتدی از جمله برش تصویر، چرخاندن ، تغییر سایز و تغییر رنگ را انجام دهید. در قسمت Effect اما، می‌توانید فیلتر‌هایی مانند آنچه در اسنتگرام وجود دارد، بر روی عکس‌ها اعمال کنید. (فیلترها همانند مجموعه‌ای از تنظمات هستند که رنگ و حال هوای عکس را تغییر می‌دهند)

در قسمت Touch Up می‌توانید تغییرات ظریف‌تر مانند از بین بردن تارشدگی جزئی، سفید کردن دندان‌ها، کاهش درخشندگی و این قبیل ویراش‌ها را اعمال کنید.

سایر ابزارها نیز به شما اجازه می‌دهند متن مورد نظر را به عکس اضافه کنید، برچسب های ستاره، قلب و ... را روی عکستان بچسبانید و آنها را به قاب‌های زیبا و پیش‌فرض این وب‌سایت، مزین کنید.

PicMonkey می‌تواند عکس‌های JPEG و PNG را باز و ذخیره کند ولی از فرمت RAW پشتیبانی نمی‌کند. زمانی که عکس ها را Resize می‌کنید یک تاخیر کوتاه در عملکرد سایت مشاهده می‌کنید. ولی خیلی به آن اهمیت ندهید.

از دیگر مزایای PicMonkey این است که برای باز کردن عکس‌ها محدودیت سایز نداشته و می‌تواند عکس‌هایی تا رزولوشن 16 مگاپیکسل را نیز باز کند.

اگر شما هم سایت آنلاین مفیدی می‌شناسید که همیشه از آن استفاده می‌کنید در بخش نظرات به ما نیز اطلاع دهید.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات