عینک Moverio اپسون نمایشگر ۸۰ اینچی مجازی را در جلوی چشم کاربر شکل می‌دهد

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
با این عینک اپسون، صفحه نمایش ۸۰ اینچ مجازی جلوی چشم‌های شما شکل می‌گیرد تا بهترین تجربه‌ی تماشای فیلم را داشته باشید.
تبلیغات

پیش از این نمایشگرهای پوشیدنی توسط بسیاری از کمپانی‌ها همچون سونی معرفی شده‌ بودند اما اپسون این وسیله را به اندروید مجهز کرده و با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمتی نسبتا گران راهی بازار کرده است. Moverio BT-100 در واقع یک عینک است که تصویر ۸۰ اینچی را در جلوی چشم شما نمایش می‌دهد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

وقتی نام "اپسون" را می شنویم، اکثر ما بی‌درنگ به یاد یک شرکت صنعت چاپ می‌افتیم که اگر بخواهد متفاوت باشد مثلا برای کلاس‌های درس و ارگان‌های مختلف پروژکتور می‌سازد. اما این بار آنها محصولی کاملا متفاوت با نام Epson Moverio BT-100 را ارائه کرده اند که بنا به تبلیغات خود شرکت، اولین نمایشگر پوشیدنی در جهان است که به سیستم عامل اندروید گوگل مجهز است.

این محصول از روش جدیدی برای ارتباط با محتویات دیجیتالی دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌کند! Epson Moverito BT-100 با تکیه بر قابلیت‌های تکنولوژی میکرو پروژکشن و یک کنترل‌کننده ترک پد مجهز به سیستم عامل اندروید به کاربر این امکان را می‌دهد که ویدئو استریم شده را مشاهده کند و محتوای سه بعدی را تجربه کند. کاربر همچنین می‌تواند محتوای دیجیتالی دانلود شده را نیز با این وسیله تماشا کند. این عینک در هنگام استفاده مثل یک تلویزیون ۸۰ اینچ مجازی خواهد بود و در واقع زمانی که عینک را برروی چشم خود می‌گذارید با صفحه‌ای بزرگ و لذت بخش مواجه خواهید شد.

مهمترین مزیت این عینک‌ها این است که شما در هر کجایی می‌توانید از آنها استفاده کنید و بیشتر شبیه آن است که همیشه یک نمایشگر ۸۰ اینچی را در کیف خود همراه داشته باشید. هر زمان که تمایل داشته باشید تا فیلم، سریال و یا هر ویدیو دیگر را تماشا کنید تنها کافی است عینک مخصوص را برروی چشم خود بگذارید.

سایر مشخصات سخت‌افزاری شامل مدار اتصال بی‌سیم مجتمع، عمر باتری حدود 6 ساعت، اسلات حافظه microSD و یک گیگابایت حافظه داخلی هستند. این وسیله از فلش 11 پشتیبانی می‌کند، و به این ترتیب امکان مشاهده ویدیوهای فلش نیز امکان‌پذیر است. اما قیمت 700 دلاری اش، این محصول را از دسترس قشر متوسط دورتر می سازد، چرا که با این پول می توانند کارهای بهتری کنند. هر چند این قیمت بسیار کمتر از یک هزینه خرید ارزان‌ترین تلویزیون ۸۰ اینچ بازار است.

نظر شما در مورد این عینک چیست؟

منبع: Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات