صفحات وب، تصاویر و ویدیوها را با نرم‌افزار Pocket بصورت آفلاین مشاهده کنید

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
همیشه امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد در برخی مکان‌ها مانند مترو و یا در جاده، امکان اتصال به اینترنت غیرممکن است. برای ما کاربران ایرانی وضع از این هم بدتر است و دسترسی به اینترنت در خارج از خانه و یا محل کار یا بسیار پرهزینه بوده و یا اصلا میسر نیست. نرم‌افزار Pocket که پیش‌تر با نام Read it Later فعال بود به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت‌های مورد نظر خود را در حافظه کامپیوتر، موبایل و یا تبلت خود ذخیره کرده تا در زمانی که به اینترنت متصل نیستید آنها را مشاهده کنید. این نرم‌افزار که پیش‌تر با قیمت یک دلار برای اندروید و  iOS و مرورگرهای وب ارائه می‌شد حال بصورت مجانی و با نام تازه Pocket در دسترس است.
تبلیغات

حتما برای شما هم پیش آمده که با یک صفحه وب و یا یک ویدیو در یوتیوب مواجه شوید ولی زمان کافی برای تماشای آن را نداشته باشید و یا در آن زمان حوصله مطالعه آن صفحه خاص را نداشته باشید. نرم‌افزار Pocket به بهترین شکل ممکن صفحات وب را بطور کامل به همراه ویدیو، عکس و دیگر محتوا ذخیره می‌کند تا بعدا و در زمان مناسب و بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنها را مشاهده کنید.

این نرم‌افزار امکان جستجو براساس کلمات کلیدی و یا تگ‌های تعریف شده را نیز دارد تا کاربر به‌راحتی بتواند صفحه مورد نظر خود را از بین کلیه صفحات ذخیره شده پیدا کند.

این نرم افزار برروی سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل نصب است و برروی آیپد، آیفون، آیپاد تاچ و تبلت و تلفن‌های اندرویدی و حتی Kindle Fire قابل نصب است. اگر قصد دارید از این سرویس برروی کامپیوتر خود استفاده کنید افزونه Pocket برای Google Chrome و Firefox نیز در دسترس می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات