شایعات جدید در مورد آیفون ۵: تغییر پردازنده، بدنه و سایز نمایشگر

سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۵ ظاهرا به تراشه A5X و حافظه‌ی بیشتر مجهز خواهد شد.
تبلیغات

بر اساس گزارشات، آیفون نسل بعدی قرار است ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به مدل قبلی داشته باشد. این گزارشات حاکی از این هستند که iPhone 5 قرار است مجهز به نمایشگر بزرگتر از 3.5 اینچ بوده و همچنین تراشه بکار رفته در آن نیز قرار است همان تراشه A5x بکار رفته در آیپد نسل سوم باشد. البته شایعات مربوط به حافظه بیشتر در این گوشی را نباید را هم نباید از قلم بیاندازید. در ادامه جزئیات کامل‌تری در مورد این شایعات مشاهده می‌کنید.

نمایشگر و اسکلت گوشی

Business Insider اخیرا با یکی از تحلیلگران بازار مکاتباتی داشته است. به گزارش این سایت و به نقل از Brian White که به تازگی از بازدید شرکت‌های چینی تامین کننده قطعات بازگشته، کمپانی اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون را با نمایشگر 4 اینچ وارد بازار کند. وی همچنین اذعان داشته که بدنه گوشی جدید آیفون، بسیار باریک بوده و کاملا منحصر به فرد است.

اعلامیه فوق العاده

White اعلام کرده که گوشی جدید آیفون در ماه آگوست یا سپتامبر یعنی حدودا 5 تا 6 ماه دیگر وارد بازار می‌شود و عرضه آن سر و صدای زیادی به‌پا می‌کند. از همین‌جا باید به آقای White بگوییم که چشم بسته غیب می‌گویید؟ این روال همیشگی اپل در معرفی گوشی جدیدش است.

تراشه و حافظه

شایعه بعدی مربوط به آقای White نیست. طبق گزارش وب سایت شایعه پراکن 9to5mac.com، آیفون نسل بعد قرار است طراحی دقیقا مشابه iPhone 4 و iPhone 4S داشته باشد. ولی اپل برای جلوگیری از لو رفتن محصولش، آن را در بدنه‌هایی با ظاهر متفاوت، بررسی می‌کند. بر طبق گزارشات این وب سایت، پردازنده آیفون 5 مشابه پردازنده iPad نسل سوم و حافظه آن معادل 1 گیگابایت است.

من شخصا تمایل دارم اظهارات آقای White که غیب گوی قهاری نیز هستند! صحیح باشد، چراکه از ظاهر تکراری آیفون کمی دل‌زده شده ام. نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ (امیدوارم در جواب نگویید کمپانی X محصولاتش را از کمپانی Y کپی کرده است)

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات