نظرسنجی: آیا قصد خرید آیپد جدید را دارید؟

جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
پیش فروش نسل سوم آیپد آغاز شده و تا یک هفته دیگر وارد بازار جهانی می‌شود. آیپد 3 از نظر ظاهر تفاوت چندانی با نسخه‌های قبلی ندارد، وزن و ضخامت آن نیز با نسخه اول آیپد برابری می کند اما قدرت پردازش گرافیکی و صفحه نمایش و دوربین آن پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است. حال این سئوال مطرح می شود که آیا شما مایل به خرید آیپد جدید هستید؟ در نظرسنجی شرکت کنید.
تبلیغات

بالاخره اپل نسل جدید آیپد خود را که پیش‌تر با نام‌های iPad 3 و iPad HD شناخته می شد را معرفی کرد. نسل سوم آیپد که فعلا آن را new iPad می نامند، مجهز به صفحه نمایش 9.7 اینچی با رزولوشن 2,048x1,536 پیکسل  و تراشه A5X با 4 هسته گرافیکی است. اپل ادعا می کند که قدرت پردازش گرافیکی آیپد جدید 4 برابر سریعتر از Tegra 3 و دو برابر سریعتر از A4 بکار رفته در iPad 2 است.

دوربین 5 مگاپیکسلی آیپد جدید نیز قادر به ضبط ویدیو Full HD است و برخلاف دو نسخه قبلی آیپد، از قابلیت های لرزش گیر و تشخیص چهره پشتیبانی می کند.

نسخه جدید آیپد که هنوز احتمال می رود در زمان ورودش به بازار نام iPad HD برروی آن گذاشته شود در نسخه های مختلف و با قیمت های متنوع از 499 دلار برای نسخه Wi-Fi بدون 4G و 16GB حافظه ذخیره سازی تا 829 دلار برای نسخه 4G با 64GB حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

از طرفی اپل قیمت آیپد 2 را صد دلار ارزان تر کرده و این تبلت را با قیمت 399 دلار به یکی از خوش قیمت ترین های بازار تبدیل کرده است.

حال با توجه به توضیحات اعلام شده در نظر سنجی زومیت شرکت کنید: (این نظرسنجی برای مدت یک ماه به عنوان نظرسنجی اصلی زومیت باقی می ماند)

آیا قصد خرید نسل سوم آیپد را دارید؟

{acepolls 7}

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات