سامسونگ Galaxy Note 10.1 را با آیپد جدید مقایسه می‌کند

جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
هیچ کمپانی دوست ندارد که از قافله رقابت عقب مانده و اجازه دهد اپل تمام کاربران را جذب محصول جدید خود کند.
تبلیغات

از آن جایی که سامسونگ مدتی است که به رقیب شماره یک اپل تبدیل شده، سعی کرده تا تبلت آینده خود یعنی Galaxy Note 10.1 را با نسل سوم آیپد مقایسه نموده تا مبادا فراموش شود. محصولی که به نظر یک نسخه ارتقا یافته از Galaxy Tab 10.1 با یک قلم دیجیتالی و اپلیکیشن‌های سفارشی شده است. در ادامه برتری‌های گلگسی نوت 10.1 را نسبت به آیپد جدید البته از زبان سامسونگ مشاهده خواهید کرد.

بیشتر ویژگی‌هایی که سامسونگ تصمیم گرفته روی آنها تمرکز کند، حول رابط کاربری و آیتم‌های حاشیه‌ای است. برای مثال گلکسی نوت 10.1 می‌تواند دو نرم افزار را به طور همزمان اجرا و نمایش دهد در حالی که آیپد جدید از این ویژگی بی‌بهره است. یا گلکسی‌نوت به لطف قلم دیجیتالش در زمینه طراحی دقت بسیار بالاتری نسبت به نسب سوم آیپد دارد.

note_vs_newipad

سامسونگ همچنین معتقد است که گلکسی‌نوت می‌تواند ویرایش تصویر به صورت دقیق را انجام دهد. این موضوع از آن جایی که بخش عظیمی از قابلیت‌های ویرایش، وابسته به نرم افزار مربوطه دارد، جای بحث بسیار دارد. اما با توجه به آنچه در مورد S-Pen گفته شده، سامسونگ قدم مهمی را در این راه برداشته است. در تبلت سامسونگ گلکسی‌نوت جدید می توان در حالی که محتوای یک نرم‌افزار را مشاهده می‌کنید، در نرم افزار دیگری با S-Pen مطلبی را یادداشت کنید. مسلما این یک ویژگی منحصر به فرد خواهد بود که آیپد از آن بی‌بهره است.

همچنین ضخامت و وزن آن کمتر از تبلت‌های قبلی این شرکت است، در حالی که آیپد جدید اندکی از آیپد قدیمی تر ضخیم تر است. این در حالی است که تبلت‌های قبلی سامسونگ از آیپد قبلی نازک تر بودند. یک پورت مادون قرمز نیز برای کنترل سینمای خانگی در گلکسی‌نوت تعبیه شده است. حافظه قابل ارتقا با MicroSD و پورت USB برای اتصال ماوس و کی‌برد و حافظه فلش از دیگر خصوصیات این تبلت است.

با وجود همه این اوصاف، وضوح تصویر آیپد جدید، پردازنده، دوربین و برخی موارد دیگر در این تبلت دیده نمی شوند. تبلت جدید اپل همچنین یک مزیت مهم دیگر نسبت به گلکسی‌نوت سامسونگ دارد و آن هم میزان فروش محصولات نسبت به رقیب است. آیپد هم اکنون پیش فروش خود را آغاز کرده و 16 مارس نسل سوم آیپد روانه بازار خواهد شد.

منبع: Slashgear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات