نسخه جدید iPhoto: ویرایش نیمه حرفه ای و ساخت ژورنال عکس در آیفون و آیپد

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
اپل دیروز در سان فرانسیسکو، کولاکی بر پا کرد و از نسل سوم آپید، رونمایی کرد. برای مشاهده مشخصات این تبلت، به این آدرس مراجعه کنید. در کنار معرفی آیپد جدید، سیستم عامل iOS نسخه 5.1 نیز رونمایی شد. اکنون نوبت به معرفی یکی از کاربردی ترین برنامه های اپل یعنی iPhoto رسیده است. iPhoto مخصوص iOS، امکان ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها را در آیفون و آپید فراهم می کند. این نرم افزار در حال حاضر برای کاربران آیفون 4 و 4s و همچنین آپید 2 و آیپد نسل جدید معرفی شده است. در ادامه قابلیت های کاربردی این App جذاب که با قیمت 4.99 دلار در iTunes Store موجود است را مشاهده می کنید.
تبلیغات

با استفاده از این نرم افزار 4.99 دلاری می توانید از این پس عکس هایتان را در خود آیفون یا آیپد، ویرایش کنید. البته به شرطی که حداقل iPhone 4 یا iPad 2 دارید. کاربران نسل های قبلی آیفون و آیپد، نباید منتظر نسخه جدید iPhoto باشند.

مقاله‌های مرتبط:

    iPhoto یک برنامه با پشتیبانی از قابلیت چند لمسی است که به شما اجازه ویرایش و تغییر عکس تا رزولوشن 19 مگاپیکسل را می دهد.

    این برنامه می تواند سایه ها را ویرایش کرده و خطوط افقی عکس ها را تصحیح کند. علاوه بر این شما می توانید پس از ویرایش عکس خود، آن را با نسخه اصلی به سرعت مقایسه کنید. تغییر بالانس رنگ سفید نیز با استفاده از iPhoto به سادگی انجام می پذیرد.

    در کنار امکان این ویرایش های جزئی و کلی در آی فوتو، امکان اشتراک گذاری عکس ها در سایت های مختلفی از جمله Facebook، iCloud، Flicker، Twitter و ... وجود دارد.

    علاوه بر اینها، iPhoto یک ویژگی جذاب دارد. شما می توانید عکس های خود یا قسمتی از آن را در iPhoto برش دهید و یک آلبوم ژورنالی بسیار شیک برای خود بسازید.

    در iPhoto برای ساخت آلبوم عکس، استایل های پیش فرضی در نظر گرفته شده که فوق العاده زیبا هستند. بعد از ساخت هر ژورنال یا آلبوم عکس، می توانید آن را با دیگر دوستانتان در فیسبوک و توییتر به اشتراک گذارید.

    منبع: TheVerge | لینک مطلب

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات