iPad 3 را فراموش کنید، زنده باد iPad HD

سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
طبق شایعاتی که به بیرون درز کرده، اپل قصد دارد قانون همیشگی اش در نامگذاری محصولات را شکسته و به جای معرفی iPad 3 از محصول جدید خود با نام iPad HD رونمایی کند. نکته جذاب در مورد این محصول، رزولوشن فوق العاده بالای صفحه نمایش آن است. این تبلت قادر به پخش ویدئو با روزولشن 1080P خواهد بود. آیا اپل می تواند با مشخصات iPad HD کماکان اقتدار خود در بازار تبلت ها را حفظ کند؟
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    بر طبق شایعات و اخبار دریافت شده از یک منبع اطلاعاتی، تبلت جدید آیپد که قرار است با نام iPad HD به بازار عرضه شود مجهز به نمایشگری با صفحه نمایش 2048x1563 پیکسل خواهد بود.

    کارشناسان معتقدند این تبلت نه تنها قادر است تبلت های اندرویدی مجهز به نمایشگر 720P را در هم بشکند، بلکه با قابلیت پخش ویدئو 1080P بسیاری از رقیبان را نیز از دور خارج می کند.

    شاید برایتان جالب باشد بدانید که صاحب دومین iPadHD.com اعلام کرده که این دومین را پیش از آنکه آیپد در سال 2010 معرفی شود، ثبت کرده است. علاوه بر این، وی اذعان داشته که تاکنون هیچ تماسی از طرف اپل برای خریداری دومین iPadHD.com با او گرفته نشده است.

    شایع دیگری نیز در اینترنت درز کرده که نشان می دهد، اپل قصد معرفی یک آیپد 7.8 یا 7.1 اینچی را هم دارد. اگر این اپید هم به بازار عرضه شود، مطمئنا فروش تبلت های 7 اینچی Kindle Fire آمازون، نزول خواهد کرد. تا 17 اسفند که زمان رسمی معرفی iPad HD یا iPad 3 اپل است، با ما همراه شوید.

    منبع: Gizmodo | لینک مطلب

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات