Galaxy S II بهترین گوشی هوشمند سال لقب گرفت

یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کنگره جهانی موبایل را پشت سر گذاشتیم، مکانی که در آن تلفن و تبلت های بسیار جذابی معرفی شدند. برخی از تلفن های اندرویدی به پردازنده های چهار هسته ای مجهز شدند و از گوشی هایی با دوربین های بسیار قوی تا 41 مگاپیکسل پرده برداری شد. قسمت پر طرفدار این نمایشگاه، مربوط به غرفه مایکروسافت بود که از پیش نمایش ویندوز 8 رونمایی کرد. تلفن هوشمند جذاب HTC One X و گوشی فوق نازک HTC One S نیز در MWC معرفی شدند. اما کنگره جهانی موبایل تنها به ابزار های تازه اختصاص داده نمی شود. بلکه در آن به برخی تکنولوژی های قدیمی که زندگی ما را تغییر داده اند، نیز می پردازد. در همین راستا GSMA طی مراسمی که هفته گذشته برگزار کرد بهترین گوشی سال 2011 را معرفی نمود.
تبلیغات

برخی از کمپانی های بزرگ در مراسم Mobile World Congress توانستند کسب افتخار نمایند. مدل C3-00 نوکیا توانست جایزه بهترین موبایل غیر هوشمند را کسب کند. آی پد 2 بهترین تبلت سال شناخته شد و Google Map توانست عنوان بهترین سرویس موبایل برای اندروید را به خود اختصاص دهد. WhatsApp بهترین اپلیکیشن موبایل (در بین همه رده ها) و Angry Birds Rio از شرکت Rovio بهترین اپلیکیشن از دیدگاه مصرف کنندگان شد.

اما مهمترین افتخارات امسال نصیب سامسونگ شد. این شرکت کره ای جایزه بهترین تولید کننده سال و همچنین بهترین گوشی هوشمند را به خاطر Galaxy S II از آن خود کرد.

رییس بخش موبایل سامسونگ، جی کی شینگ در این باره گفت:

[blockquote class="default"]ما خوشحالیم که این جایزه را از GSMA دریافت کرده ایم و معتقدیم این جایزه را در ازای نوآوری و کیفیت محصولات سامسونگ و مشتری مداری این کمپانی دریافت کردیم... ما بیش از 97 میلیون تلفن هوشمند در سال 2011 فروختیم که نشان دهنده مسیر درستی است که در آن گام بر می داریم.[/blockquote]

بی شک گلکسی اس 2 یک تلفن هوشمند استثنایی بود که تجارت تلفن هوشمند سامسونگ را به بالاترین حد خود در سال 2011 رساند. انتظار می رود بزرگترین تولید کننده گوشی های اندرویدی، نسل بعدی تلفن هوشمند خود یعنی Galaxy S III را در ماه آوریل روانه بازار کند و بنا به یک گزارش ویژه BGR ، سامسونگ قصد کند کردن روند رشد خود در عرصه تلفن های هوشمند را نداشته و برنامه های بلند مدتی دارد.

منبع: BGR | لینک مطلب

سامسونگ جایزه بهترین تلفن هوشمند سال را برای گوشی galaxy s 2 در GSMA از آن خود کرد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات