آرکاس، تبلت 7 اینچی ChildPad را با اندروید 4 و قیمت 129 دلار وارد بازار می کند

شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
آرکاس که به تولید پخش‌کننده های موسیقی و تبلت های ارزان‌قیمت مشهور است تا اینجای کار نتوانسته رقابت جدی را با آیپد آغاز کند. اما به نظر می‌رسد این شرکت فرانسوی الاصل مایوس نشده و با عرضه تبلت ChilPad این بار قصد دارد بازار کودکان را هدف قرار دهد. تبلت 7 اینچی Childpad مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، اندروید 4 و 1 گیگابایت حافظه RAM است.
تبلیغات

ChilPad ظاهری زیبا و جمع و جور دارد و وزن آن نیز سبک است. این تبلت که قرار است در همین ماه با قیمت فوق‌العاده مناسب 129 دلار وارد بازار شود مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل است.

رزولوشن صفحه‌نمایش 7 اینچی ChilPad برابر با 1024 در 600 پیکسل است.

مشخصا ChiPad مجهز به رابط کاربری کودک پسند است و نرم افزارهای مخصوص کودکان روی آن نصب شده است. اما علاوه بر این آرکاس امکان دسترسی به یک فروشگاه نرم افزار مخصوص کودکان با 10 هزار عنوان که در 14 شاخه مختلف دسته‌بندی شده‌اند را نیز فراهم کرده است.

در طراحی رابط کاربری این تبلت از رنگ‌های شاد و جوان پسند استفاده شده و آیکان های صفحه اصلی نیز برای دسترسی آسان به بازی ها، نرم افزارهای سرگرمی و ابزارهای آموزشی طراحی گردیده اند. این تبلت به همراه 28 نرم افزار و بازی محبوب اندرویدی شامل Angry Bird و Flight Frenzy ارائه می‌شود.

علاوه بر تمام این موارد نرم افزارهای مخصوص کنترل کودکان توسط والدین و مرور مطمئن اینترنت نیز بررروی این تبلت نصب شده‌اند.

به نظر می‌رسد آرکاس تمام جوانب را برای جلب توجه کودکان و البته والدین آن‌ها در نظر گرفته است. نظر شما در مورد ChidPad آرکاس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات