دوربین تلفن HTC One X عکس‌های خیره‌کننده‌ای می‌گیرد

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
دوربین HTC One X با وجود اینکه رزولوشن پایین‌تری نسبت به رقبا دارد اما به لطف سنسور بزرگ‌تر، عکس‌های خیره‌کننده می گیرد.
تبلیغات

یکی از مهمترین قابلیت‌های برترین تلفن اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۲ یعنی HTC One X، فناوری ImageSense است که در تمام تلفن‌های سری One به کار گرفته شده است.

این شرکت تایوانی برای نمایش قدرت دوربین One X و به رخ کشیدن توانایی ImageSense، قصد دارد به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده و در کنار معرفی تلفن جدید خود، عکس‌های باکیفیت و خیره کننده‌ای را با آن بگیرد. با نگاه کردن به عکس‌های گرفته شده با One X می‌توان کیفیت عکس‌های آن را خیره‌کننده توصیف کرد.

همانطور که پیش‌تر در مقاله "اکنون بدترین زمان برای خرید تلفن اندرویدی است!" اعلام کردیم نسل جدید تلفن‌های اندرویدی در راه هستند که بدون شک یکی از برجسته‌ترین‌ آنها، One X اچ‌تی‌سی خواهد بود.

اچ‌تی‌سی برای نمایش قدرت دوربین One X به کشورهای مختلف سفر کرده و توسط دوربین این گوشی اچ تی سی از مکان‌های متفاوت عکس‌برداری می‌کند. به‌ عنوان مثال تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید در فرانسه گرفته شده است. شاید بگویید این عکس‌ها در نور زیاد روز گرفته شده‌اند و همه دوربین‌ها در نور زیاد عکس‌های خوبی می‌گیرند اما HTC در وب‌لاگ رسمی خود نمونه‌های در محیط‌های کم نور و تاریک نیز ارائه کرده که دیدن آنها، شما را متعجب خواهد کرد.

کیفیت دوربین تلفن برای شما چقدر اهمیت دارد؟ آیا از فناوری ImageSense اچ‌تی‌سی و تصاویر گرفته شده با دوربین One X لذت برده‌اید؟

منبع: Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات