۲۳ گیگابایت فضای مجانی به Dropbox خود اضافه کنید

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
دراپ‌باکس تنها ۵ گیگابایت فضای رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما با این روش می‌توانید ۲۳ گیگابایت فضای مجانی در اختیار بگیرید.
تبلیغات

اگر صاحب یک دستگاه تلفن یا تبلت اندرویدی هستید و از فضای ذخیره سازی آنلاین دراپ‌باکس نیز استفاده می‌کنید و همچنین به دنبال فضای مجانی بیشتر می‌باشید، گروه دوست‌داشتنی XDA نسخه تازه‌ای از دراپ باکس را منتشر کرده‌اند که به حساب دراپ‌باکس شما ۲۳ گیگابایت فضای مجانی اضافه می‌کند. خواندن مقاله را ادامه دهید تا جزئیات بیشتر را بدست آورید.

برنامه نویسان XDA-Developers به تازگی APK جدیدی از Dropbox منتشر کرده‌اند که ۲۳ گیگابایت فضای اضافی را برای مدت ۲ سال در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد.

در حال حاضر دراپ‌باکس به کاربران تا سقف ۸ گیگابایت فضای مجانی ارائه می‌دهد البته به شرطی که تعدادی از دوستان خود را نیز به استفاده از این سرویس ذخیره سازی آنلاین دعوت کنید. XDA توضیحی در رابطه با اینکه چطور این کار را کرده، اعلام نکرده اما ما گمان می‌کنیم که آنها APK اختصاصی Dropbox را از ROM تلفن HTC One X بیرون کشیده و آن را طوری دست کاری کرده‌اند که برروی ابزارهای دیگر اندرویدی نیز نصب شود.

HTC در زمان معرفی تلفن One X اعلام کرد که به کاربران این تلفن ۲۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین Dropbox هدیه می‌دهد.

برای کسب ۲۳ گیگابایت فضای اضافی مجانی دراپ‌باکس می‌بایست نرم‌افزار Dropbox فعلی را از روی دستگاه خود حذف نموده و سپس نسخه غیررسمی و ویرایش شده آن را نصب کنید.

برای دانلود Dropbox ویرایش شده توسط XDA به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: Ubergizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات