فروشگاه نرم افزارهای ویندوز 8 راه اندازی شد

پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت، فروشگاه آنلاین Windows Store را با هدف دستیابی آسان و پیدا کردن راحت نرم افزارهای ویندوز 8 راه اندازی کرد. کاربران در این فروشگاه به راحتی می توانند نرم افزارهای مورد نیاز خود را بیابند و خود فروشگاه نیز نسخه سازگار با ابزار مبتنی بر ویندوز 8 را تشخیص داده و ارائه می کند. در حال حاضر عناوین زیادی در این فروشگاه وجود ندارند اما تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز 8 تعداد نرم افزارهای سازگار با آن نیز افزایش خواهند یافت.
تبلیغات

فعلا برخی از نرم افزار و بازی های محبوب دنیا مانند Cute the Rope یا USA Today که با رابط کاربری Metro ویندوز 8 نیز سازگار شده اند در Windows Store وجود دارند. برخی شرکت های تولید کننده نرم افزار نیز تولیدات خود را آغاز کرده و به عنوان مثال نرم افزار Kindle آمازون و Wordpress و یا iCookbook برای ویندوز 8 تولید شده و در فروشگاه نرم افزار مایکروسافت جای گرفته اند.

کاربر با اجرای نرم افزار Windows Store در ویندوز 8 می تواند به این فروشگاه دسترسی داشته باشد. از دیگر نرم افزارهایی که در جستجوی سطحی ما در این فروشگاه به چشم خورد می توان به: MSNBC, Vimeo, Slacker Radio, Evernote, Hivemind, Wordament, Pirates Love Daisies, Train Titans و Carmen Sandiego اشاره کرد.

در فروشگاه Windows Store نرم افزارها در گروه های مرتبط با یکدیگر دسته بندی شده اند، تا کاربر راحت تر بتواند نرم افزارهای مورد نیاز خود را پیدا کند و با گزینه های جایگزین آشنا شود. فروشگاه مایکروسافت با سرویس Cloud این شرکت نیز یکپارچه شده است و به این ترتیب کاربر هر زمان و در هر ابزار مبتنی بر ویندوز 8 لاگین کند می تواند لیست نرم افزارهای خود را به همراه تنظیمات هر کدام مشاهده کند. یعنی وقتی روی کامپیوتر دیگری لاگین کنید تفاوت چندانی با کامپیوتر خود احساس نخواهید کرد و به تمام نرم افزارهای خود دسترسی خواهید داشت.

فروشگاه نرم افزار Windows Store در حال حاضر در دسترس و قابل استفاده است و مایکروسافت وعده داده که به مرور زمان نرم افزارهای بیشتری را به آن اضافه کند.

کلیه مقالات مرتبط با ویندوز 8 را در این آدرس مشاهده کنید.

منبع: The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات