امنیت برنامه های موجود در آیفون خود را بالا برده و برای آنها رمزعبور انتخاب کنید

جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
اگر امنیت هر یک از برنامه های نصب شده بر روی آیفون برای شما اهمیت ویژه ای دارد و قصد دارید آیفون خود را به یک دستگاه شخصی با امنیت بالا تبدیل کنید، برنامه AppLocker را بر روی گوشی خود نصب نمایید. با نصب این برنامه می توانید هر یک از App های مورد نیاز خود را رمز گذاری کرده و اجازه دیده شدن SMS ها، لیست تماس، عکس ها و ... را به سایرین ندهد.
تبلیغات

برنامه AppLocker مخصوص کاربرانی است که گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود را جیلبریک کرده اند. بنابراین اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی خود نکرده اید، مقاله "آموزش جیلبریک و آپدیت" را مطالعه کنید.

ابتدا سورس های زیر را به سیدیا اضافه کنید. اگر روش اضافه کردن منابع به سیدیا را نمی دانید مقاله "دانلود برنامه های گرانقیمت از سیدیا" را مطالعه کنید.

  • http://cydia.mobile4persian.net
  • http://cydia.xsellize.com

در قسمت پایین برنامه سیدیا گزینه Search را انتخاب کنید و عبارت AppLocker را تایپ نمایید.

برنامه ای که از جست و جو بدست آورده اید را انتخاب کرده و دکمه Install را بزنید و در صفحه بعدی با انتخاب دکمه Confirm برنامه AppLocker را نصب کنید.

پس از نصب برنامه وارد Setting شوید و مانند تصویر زیر در گزینه های انتهایی این قسمت، Applocker را انتخاب کنید.

applocker-4

گزینه Enabled را ON کنید. سپس وارد قسمت General شده و LockSetting را On کنید و در قسمت Password رمزعبور مورد نظر خود را وارد نمایید. (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید)

applocker-3

به صفحه قبل بازگشته و این بار وارد قسمت Applications شوید. گزینه اول در این صفحه Application است. کلیه برنامه هایی که قصد دارید مجهز به رمز باشند را انتخاب کرده و دکمه ON را برای آنها فعال سازید.

applocker-2

مجددا به صفحه قبل باز گشته و گزینه های Lcok From Jiggle Mode، SpringBoard، MultiTasking Switcher، Notification Banners و Post App Lauch را ON کنید.

applocker-1

اکنون شما همه تغییرات لازم را اعمال کردید و Applocker را به خوبی بر روی آیفون/آیپد خود نصب و تنظیم کرده اید. اگر انگشت خود را بر روی یکی از App ها نگه دارید مشاهده می کنید که علاوه بر ضربدر در بالای هر برنامه، علامت قفل نیز به پایین آنها اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی بر روی برنامه های دلخواه خود قفل بگذارید. (مانند آنچه در تصویر ابتدای مقاله مشاهده می کنید)

منبع: Zoomit

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات