گوگل از پروژه جدید خود، Solve for X پرده برداری کرد

پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر به دنبال گوش شنوایی برای ایده های بلند پروازانه و جاه طلبانه علمی و فنی خود هستید، می توانید حرف های دل خود را با وب سایت جدید گوگل، Solve for X درمیان بگذارید. جزئیات بیشتر به همراه ویدیو منتشر شده از این پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.
تبلیغات

شرکت گوگل به تازگی از پروژه جدید خود «Solve for X» پرده برداری کرده است. در قالب این پروژه کاربران قادر خواهند بود پیرامون موضوعات نو و گاه افراطی در زمینه فن آوری اطلاعات به بحث و گفتگو بپردازند. موضوعات و مباحثی که می تواند جاه طلبانه، بلند پروازانه و علمی تخیلی و حتی در آینده راهگشا باشد.

تا اینجای کار این سایت شباهت زیادی به پروژه گوگل ایکس (آزمایشگاههای سرّی گوگل) دارد که بر روی ایده های گوناگونی سرمایه گذاری و کار می کند. دیروز، ریچارد و دیوال، یکی از محققین گوگل ایکس در صفحه گوگل پلاس خود اعلام کرد که در کنفرانس Solve for X به بحث و بررسی پیرامون موضوعاتی چون تغییر و تحول نظام آموزشی، توسعه کشاورزی، مسائل زیست شناسی، سوخت های زیستی کربن و سایر مواردی از این دست می پردازند.

اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری درباره موضوعات مورد بحث آنها بدست آورید پیشنهاد می کنیم که به تصویری که از سایت آنها به بیرون درز کرده است نگاهی بیاندازید و برخی از دسته بندی های مهم Solve for X را ملاحظه نمایید.

دی وال همچنین ابراز داشت که صفحه مخصوص این برنامه در سایت یوتیوب حاوی کلیه موضوعات و فایل های نمایش آنها است و تا دوشنبه هفته آینده جدیدترین اخبار و اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. بدین ترتیب، به نظر می رسد که زمان شکوفایی ایده های جدید از راه رسیده است، ایده هایی که می تواند به پربارتر شدن هر چه بیشتر پروژه های جدید گوگل کمک شایانی کند. ویدیو مربوط به این پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.

منبع: The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات