معرفی Galaxy S3 سامسونگ با ضخامت 7 میلی متر در ماه می؟

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
امروز صبح شایعات جدیدی در مورد تلفن پرسر و صدای سامسونگ یعنی Galaxy S III در فضای مجازی منتشر شده است که در راستای همان شایعات قبلی مبنی بر عدم نمایش Galaxy S III در نمایشگاه MWC بارسلونا است. براساس اعلام خبرگذاری کره ای ETNews، سامسونگ این تلفن را در ماه می و در یک مراسم جداگانه معرفی خواهد کرد. براساس این گزارش Galaxy S III تنها 7 میلی متر ضخامت خواهد داشت که در مقایسه با نسخه قبلی 1.5 میلی متر باریکتر شده است.
تبلیغات

باریک شدن روز به روز تلفن های هوشمند ممکن است در نهایت منجر به عرضه تلفن هوشمند انعطاف پذیر شود. اگر شایعات جدید درست باشد Galaxy S III به باریکترین تلفن هوشمند دنیا بدل خواهد شد. چنین ضخامت باریکی، واقعا باور نکردنی است. سامسونگ می بایست معماری بسیار خاصی را برای فشرده سازی قطعات الکترونیکی بکار گرفته باشد و باید برد اصلی، تراشه ها و کانکتورها را حدود 10 تا 20 درصد باریکتر کرده باشد.

از دیگر شایعات محتملی که در مورد Galaxy S III به شدت به گوش می رسد وجود پردازنده 4 هسته ای، دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از شبکه LTE و دوربین 8 یا 12 مگاپیکسلی است.

به نظر شما دلیل به تعویق انداختن عرضه Galaxy S III چیست؟ آیا سامسونگ بدنبال خالی کردن انبارهای خود از Galaxy S II است و یا منتظر است تا مطمئن شود تلفن جدیدش آماده رقابت با iPhone 5 است؟

منبع: UberGizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات