پیش خرید Lumia 900 در فروشگاه مایکروسافت آغاز شد

جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
پیش فروش ستاره تلفن های ویندوزی، Lumia 900، برای کاربران امریکایی آغاز شد. Lumia 900 در حال حاضر بهترین تلفن مجهز به Windows Phone می باشد و قرار است ابتدا از طریق سرویس دهنده مخابراتی AT&T عرضه شود. Lumia 900 نسبت به نسخه قبلی یعنی Lumia 800 شباهت زیادی دارد اما سایز صفحه نمایش آن بزرگتر است. انتظار می رود این تلفن نوکیا تا یک ماه دیگر رسما وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

پیش خرید Lumia 900 تنها برای کاربران امریکایی و با پرداخت 25 دلار و از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت انجام می شود. کاربران می توانند Lumia 900 را در یکی از رنگ های آبی و یا مشکی خریداری کند.

Nokia Lumia 900 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن WVGA یا 800x480 پیکسل است که از فناوری ClearBlack نوکیا نیز پشتیبانی می کند. دوربین این تلفن ویندوزی نیز 8 مگاپیکسل با لنز Carl Zeiss است. یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی برای مکالمه ویدیوی وجود دارد.

از دیگر مشخصات فنی Lumia 900 می توان به حافظه 512MB، پردازنده تک هسته ای با فرکانس 1.4GHz و حافظه ذخیره سازی داخلی 16GB اشاره کرد. شایعات حاکی از آن است که Nokia Lumia 900 طی قرارداد دو ساله با AT&T و با قیمت 99 دلار به فروش خواهد رسید.

هنوز زمان دقیق عرضه این تلفن در کشورهای دیگر و قیمت غیرقراردادی آن اعلام نشده است.

منبع: Slash Gears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات