Huawei سریع ترین تلفن هوشمند جهان را با نام Ascend D معرفی کرد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
Huawei در کنفرانس خبری خود در کنگره موبایل بارسلونا اعلام کرد که تلفن هوشمند 4هسته ای این شرکت با نام Ascend D، سریعترین تلفن دنیاست. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 720p است و تنها 8.8 میلی متر ضخامت دارد. مدیرعامل Huawei معتقد است که پردازنده K3V2 به کاررفته در این تلفن 20 تا 30 برابر سریعتر از پردازنده 4 هسته ای Tegra 3 انویدیا است!
تبلیغات

او همچنین اعلام کرد که سرعت اجرای نرم افزارها و جهش بین صفحه های مختلف اندروید در Ascend D تقریبا 49 درصد سریعتر از رقبای 4 هسته ای این تلفن است. Ascend D از فناوری 64 بیتی حافظه برای بازده بیشتر بهره می برد.

صفحه نمایش 4.5 اینچی Ascend D دارای تراکم پیکسل 330ppi (پیکسل در اینچ) و رزولوشن 720p یا 1280 در 720 پیکسل است.

D در نام Ascend D مخفف Diamond یا الماس است و نشانه سری برترین محصولات Huawei است. Ascend D دارای 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، 1 گیگابایت حافظه RAM، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمه ویدیویی می باشد. سیستم عامل Ascend D نیز جدیدترین اندروید 4 است.

پس از Ascend D تلفن بزرگتر Ascend Quad XL با نمایشگر بزرگتر و Ascend D1 با پردازنده دو هسته ای وارد بازار خواهد شد. پردازنده این تلفن هابین 1.2 تا 1.5 گیگاهرتز سرعت خواهند داشت.

وقایع و اخبار MWC 2012 را در این آدرس: zoomit.ir/mwc/ دنبال کنید.

منابع: The Verge | KnowYourMobile

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات