کاربران اندروید،50 گیگابایت فضای مجانی از Box هدیه بگیرید

جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
قابل توجه تمامی کاربران تلفن و تبلت های اندرویدی، در سایت Box ثبت نام کنید و 50 گیگابایت فضای کاملا مجانی از Box دریافت کنید. این پیشنهاد جذاب تنها برای 30 روز آینده در دسترس است. همانطور که می دانید Box از مدت ها پیش در زمینه فروش سرویس های ذخیره سازی آنلاین (Cloud) فعالیت می کند اما این شرکت برای جلب توجه، سرویس پولی خود را برای مدت محدودی بصورت مجانی ارائه می دهد پس فرصت را از دست ندهید.
تبلیغات

پس از ثبت نام در سایت Box می توانید 50 گیگابایت فضای مجانی دائمی داشته باشید. یعنی اگر الان ثبت نام کنید برای همیشه یک فضای 50 گیگابایتی هدیه خواهید گرفت.

سرویس های کلاد یا فضای ذخیره سازی آنلاین روز به روز محبوب تر می شوند. در حال حاضر شرکت های بزرگی چون آمازون، اپل، مایکروسافت و به زودی گوگل سرویس های کلاد به کاربران ارائه می کنند تا به جای ذخیره سازی اطلاعات برروی حافظه ابزارهای خود از فضای ذخیره سازی آنلاین استفاده کنند. ذخیره اطلاعات در فضای کلاد باعث می شود تا از طریق ابزارهای مختلف شامل تبلت، تلفن هوشمند و کامپیوتر و غیره به اطلاعات خود دسترسی داشته و نگران از دست رفتن ناگهانی آنها به دلایل مختلف نباشید.

Box به تازگی نرم افزار مخصوص ابزارهای اندرویدی خود را نیز بروز کرده تا با اندروید 4 نیز سازگار شود. این شرکت طی همکاری نزدیکی که با گوگل داشته، تا جای ممکن سرویس خود را با اندروید و رابط کاربری آن سازگار کرده تا کاربران حداکثر استفاده از این سرویس را ببرند.

برای دریافت فضای 50 گیگابایتی مجانی از باکس، ابتدا نرم افزار مربوطه را از اندروید مارکت دانلود کرده و پس از ساخت اکانت و لاگین در آن اکانت مجانی 5 گیگابایتی به 50 گیگابایت افزایش می یابد.

Box امیدوار است تا با این پیشنهاد جذاب، توجه طیف وسیعی از کاربران اندروید را به سرویس خود جلب کند.

منبع: Slash Gear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات