با تبلت میپ، والدین دیگر نگران نوجوانان خود در جامعه مجازی اینترنت نخواهند بود

جمعه ۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت MEEP توسط گروه Oregan Scientific معرفی شد. این تبلت مخصوص نوجوانان 6 سال به بالا است. از ویژگی های منحصر به فرد این تبلت این است که والدین می توانند با هر کامپیوتر و در هر زمان، محتوای صفحاتی که فرزندانشان مشاهده کرده اند را بررسی کنند. آیا به نظر شما کودکان و نوجوانان باید در جامعه مجازی زیر ذره بین والدین باشند یا باید مانند جوانان به آنها آزادی عمل بیشتری داده شود؟ در ادامه اطلاعات کاملتری در مورد قابلیت های این تبلت مشاهده می کنید.
تبلیغات

این تبلت در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی در نیویورک توسط Oregan Scientific معرفی گردید. MEEP مجهز به نمایشگر Neonode zForce لمسی 7 اینچی و همچنین سیستم عامل اندروید 4.0 است.

خانواده ها معمولا هنگامی که فرزندانشان در حال کار کردن در محیط آزاد اینترنت هستند، کمی نگرانند. ممکن است نوجوانان فریب افراد ناباب را در اینترنت بخورند یا با کسب اطلاعات نادرست ، معیار های اخلاقی غلطی پیدا کنند. به همین دلیل بد نیست که خانواده ها گاها به محتوای سایت هایی که فرزندانشان به آنها سر می زنند، نگاهی بیاندازند. البته نه تا حدی که حریم خصوصی بچه ها زیر سئوال برود.

meeptabletforkids-1

تبلت MEEP مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات SD Card برای گسترش فضای حافظه تا سقف 64 گیگابایت است. این تبلت همچنین دارای پورت USB و جک Audio برای هدفون است. Oregan Scintific به زودی ابزار های جانبی برای اتصال به این تبلت را نیز عرضه خواهد کرد.

هنوز دقیق مشخص نیست که پردازنده، رزولوشن نمایشگر و دوربین این تبلت چه مشخصاتی دارند. ولی باید بدانید که MEEP در ماه آگوست با قیمت 149$ دلار به بازار عرضه می شود.

منبع: Gizmag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات