ال جی سه تلفن جدید اندرویدی از سری L-Style را در سایزهای 4.3 و 4 و 3.2 اینچ معرفی کرد

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ال جی سه تلفن جدید اندرویدی خود را که قرار است در نمایشگاه MWC هفته آینده به نمایش عموم درآیند، معرفی کرد. این سه تلفن که در تصویر از چپ به راست L3 و L5 و L7 نام دارند همگی مجهز به صفحه نمایش شفاف و طراحی خاص ال جی معروف به L-Syle هستند. L7 و L5 با سیستم اندروید 4 وارد بازار خواهند شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

ال جی اعلام کرده که تلفن های جدیدش بسیار باریکتر از آنچه در تصویر به نظر می رسد، می باشند. نمایشگر آنها نیز مجهز به همان فناوری بکار رفته در LG Prada 3.0 است و انتظار می رود تصویر باکیفیتی را ارائه کنند.

L-Style طراحی خاص و متفاوت ال جی است که اولین بار در تلفن های موفق Chocolate و Shine این شرکت بکار گرفته شد. L-Style شامل طراحی مدرن لبه ها، طراحی خاص برای جای گرفتن راحت گوشی در دست، سطح صاف و نرم و بدون نویز برای باریک نشان دادن گوشی و هماهنگی در رنگ بندی است.

L7 و L5 به ترتیب مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ و 4.0 اینچ و سیستم عامل اندروید 4 در نیمه اول سال 2012 وارد بازار خواهند شد. L3 نیز که مجهز به صفحه نمایش 3.2 اینچی است قرار است با سیستم عامل اندروید 2.3 در ماه مارس وارد بازار اروپا شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن نمایشگر، پردازنده و میزان حافظه این تلفن ها در دسترس نیست. برای یافتن اطلاعات بیشتر می بایست تا هفته آینده و شروع نمایشگاه MWC 2012 تحمل کرد.

منبع: The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات