VLC 2.0 آماده دانلود است٬ پشتیبانی از بلوری و رابط کاربری مدرن

دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
VLC یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش کننده فایل های چندرسانه ای در دنیاست٬ که برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و مک بصورت مجانی قابل دریافت و استفاده است. از مهمترین قابلیت های VLC می توان به امکان پخش طیف وسیعی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و امکانات حرفه ای و پیشرفته برای کنترل نحوه پخش ویدیو اشاره کرد. امروز٬ نسخه کاملا متفاوت این پخش کننده عرضه شده است که در ادامه لینک دانلود و توضیحات بیشتر در مورد آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

نسخه ۲ پخش کننده VLC با امکانات متنوع و ظاهر کاملا تازه منتشر شده است. VLC 2.0 به لطف پشتیبانی از پردازنده های چندهسته ای٬ سرعت بیشتری در رمزگشایی فایل های مختلف ویدیوی دارد. در نسخه ۲ از پردازنده گرافیکی GPU برای نمایش ویدیوها استفاده می شود به همین دلیل تصاویر به صورت نرم تر و با اشغال منابع کمتر سخت افزاری صورت می پذیرد.

یکی دیگر از قابلیت های VLC 2.0 پشتیبانی از فرمت ‌Blu-Ray و قابلیت پخش فایل های ویدیویی با کیفیت است. از آنجایی که این اولین نسخه از سری ۲ این محصول است ممکن است در پخش برخی از فایل های بلو ری دچار مشکل شود اما به زودی این مشکلات نیز رفع خواهند شد.

VLC 2.0 را برای ویندوز و مک از این آدرس دریافت کنید.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات