تایید شد: آیپد 3 با صفحه نمایش Retina و رزولوشن بی نظیر 2,048x1,536 پیکسل

شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شایعاتی مبنی بر تجهیز iPad 3 به نمایشگر با رزولوشن فوق العاده بالا٬ منتشر شده بود. اما براساس مدرکی که به تازگی توسط MacRumors منتشر شده٬ به نظر می رسد که نمایشگر iPad 3 واقعا بی نظیر باشد. این مدرک که در آن نمایشگر iPad 3 توسط میکروسکوپ مورد آزمایش قرار گرفته٬ صحت شایعات را تایید می کند. به این ترتیب نمایشگر iPad 3 دارای رزولوشن فوق العاده بالای 2,048x1,536 پیکسل خواهد بود.
تبلیغات

iPad 3 همانند دو نسخه قبلی تبلت اپل مجهز به نمایشگر  9.7 اینچی خواهد بود. اما وضوح تصویر نمایشگر iPad 3 به شکل چشم گیری از نسخه های قبلی بالاتر خواهد بود. اگر با چشم غیر مسلح به نمایشگر iPad 3 و iPad 2 نگاه کنید شاید متوجه تفاوت این دو نمایشگر نشوید. اما اگر از میکروسکوپ استفاده کنید نتیجه خارق العاده خواهد بود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سایز پیکسل ها در نمایشگر iPad 3 تقریبا یک چهارم iPad 2 است.

ipad_2_ipad_3_pixels

تا اینجای کار به نظر می رسد شایعات مربوط به نمایشگر فوق العاده iPad 3 به حقیقت پیوسته است. رزولوشن فوق العاده بالای iPad 3 باعث می شود تا تصاویر شفاف تر و نوشته ها واضح تر نمایش داده شوند. از همه مهمتر کاربران iPad 3 می توانند تجربه لذت بخش٬ تماشای ویدیو و اجرای بازی ها با رزولوشن Full HD را در تبلت داشته باشند.

از دیگر شایعات محتمل مرتبط با iPad 3 می توان به امکان تجهیز این تبلت به پردازنده چهار هسته ای A6 و پشتیبانی از شبکه بی سیم 4G LTE و دوربین و باتری بهتر اشاره کرد.

نظر شما در مورد iPad 3 چیست؟ آیا استقبال مردم از نسل جدید آیپد همانند دو نسخه قبلی شگفت انگیز خواهد بود؟

منبع: BGR

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات