تلفن های هوشمند HTC One X و One S در نمایشگاه MWC به نمایش در می آیند

پنج‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
تلفن چهار هسته‌ای HTC که با نام های رمز HTC Edge و HTC Endeavor شناخته می‌شدند، قرار است با نام HTC One X در MWC رونمایی شوند.
تبلیغات

لیست تلفن های هوشمندی که HTC قصد دارد در نمایشگاه MWC 2012 بارسلونا به نمایش عموم درآورد، نشان می‌دهد که تلفن چهار هسته‌ای HTC که با نام های رمز HTC Edge و HTC Endeavor پیش‌تر اطلاعاتی در مورد آن‌ها به بیرون درز کرده بود، قرار است با نام HTC One X در MWC به نمایش درآید. تلفن دیگر HTC که در کنار HTC One X قرار خواهد گرفت٬ همان تلفن زیبای دو هسته‌ای HTC Ville است که در نهایت با نام HTC One S وارد بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات قبلی در مورد Edge/Endeavor انتظار می‌رود HTC One X دارای پردازنده ۴ هسته‌ای Nvidia Tegra 3 و صفحه‌نمایش 4.7 اینچ با زولوشن 720 باشد. HTC One S نیز به پردازنده ۲ هسته‌ای کوالکام و با سرعت 1.5 گیگاهرتز و صفحه‌نمایش ۴.۳ اینچ qHD تجهیز خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که اچ تی سی در نمایشگاه MWC 2012 که همین ماه در بارسلونا برگزار خواهد شد٬ علاوه بر این دو تلفن هوشمند یک تلفن هوشمند اندرویدی دیگر را به همراه یک تبلت جدید معرفی خواهد کرد. هنوز اطلاعات فنی از تلفن هوشمند سوم اچ تی سی که با نام رمز HTC Primo شناخته می‌شود در دسترسی نیست.

با زومیت همراه باشید تا در جریان اخبار و وقایع نمایشگاه MWC 2012 قرار گیرید.

منبع: Slash Gears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات