سامسونگ تبلت 7 اینچی گالاکسی تب 2 را رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
گستره سایز تبلت های سامسونگ وسیع است و برای هر سلیقه و کاربردی یک سایز وجود دارد. از تلفن تبلت ۵.۵ اینچ گلکسی نوت گرفته تا تبلت های 7 و 8 و 9 و 10.1 گلکسی تب هرچه که مدنظرتان باشد را می توانید در محصولات سامسونگ بیابید. این بار نیز سامسونگ تبلت جدید خود را در سایز 7 اینچ ولی قدرتمند تر از مدل پیشین معرفی کرده است. این تبلت جذاب که Galaxy Tab 2 نام گذاری شده مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0، پردازنده دو هسته ای با سرعت 1GHz و همچنین 1 گیگابایت حافظه RAM می باشد. Galaxy Tab 2 اولین تبلت سامسونگ است که مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی (4.0) می باشد. در ادامه مشخصات کامل تر این تبلت را مشاهده می کنید.
تبلیغات

رزولوشن نمایشگر Galaxy Tab 2 معادل 1024x600 پیکسل بوده و از ابتدای ماه مارس به بازار بریتانیا و پس از آن به بازار جهانی راه خواهد یافت. ضخامت این تبلت تنها 1.5 سانتیمتر است. البته Galaxy Tab 2 به باریکی Galaxy Tab 10.1 نیست ولی می توان آن را جزو دسته تبلت های نسبتا باریک دانست.

Galaxy Tab 2 مجهز به دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت و همچنین دوربین VGA در جلوی دستگاه است ولی در کنار دوربین ها فلش LED وجود ندارد.

از دیگر مشخصات این محصول تازه نفس سامسونگ می توان به Bluetooth 3.0، A-GPS، Wi-Fi و 3G انتخابی اشاره کرد. شما می توانید از بین دو مدل 16 و 32 گیگابایتی این تبلت یکی را انتخاب کنید. البته نگران کم بودن حافظه تبلت نباشید چراکه اسلات Micro SD در کناره دستگاه برای افزایش حافظه تعبیه شده است. این تبلت دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

هنوز قیمت دقیق این محصول توسط سامسونگ اعلام نشده ولی به زودی در کنگره MWC بارسلونا، اطلاعات دقیق و کامل آن را خدمت شما اعلام خواهیم کرد.

به نظر شما این محصول رقیب کدام یک از تبلت های بازار است. سامسونگ باید چه قیمتی برای این تبلت در نظر بگیرد تا بتواند با Kindle Fire رقابت کند؟

منبع: TrustedReviews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات