تصویر و مشخصات تلفن 4 هسته ای HTC Endeavor به بیرون درز کرد

یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

براساس اعلام The Verge این تلفن مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 با فرکانس 1.5GHz خواهد بود. Endeavor با سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی، نمایشگر 4.7 اینچ با رزولوشن 720p، دوربین 8 مگاپیکسلی و حافظه RAM با ظرفیت 1GB عرضه خواهد شد. هدفون فوق العاده Beats نیز همراه این تلفن ارائه خواهد شد.

تا اینجای کار تبلت و تلفن های هوشمند 4 هسته ای همگی به پردازنده 4 هسته ای Tegra 3 انویدیا تجهیز شده اند، اما کوالکام نیز اعلام کرده که در نمایشگاه MWC 2012 ابزارهای مجهز به پردازنده 4 هسته ای قدرتمند خود را به نمایش خواهد گذاشت.

با زومیت همراه باشید تا از اخبار MWC 2012 مطلع شده و با تلفن های جذابی که در این نمایشگاه معرفی خواهند شد، بیشتر آشنا شوید.

منبع: The Verge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات