تصویر و جزئیات تلفن فوق العاده زیبا و متفاوت HTC با اندروید 4 به بیرون درز کرد

جمعه ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
تلفن هوشمند جدید اچ تی سی که به سیستم عامل اندروید 4 یا ساندویچ بستنی مجهز است با ظاهر کاملا جذاب و مشخصات فنی نسبتا قوی در راه است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش AMOLED و پردازنده دو هسته ای است. هنوز نام این گوشی فاش نشده است اما از آنجایی که طراحی پشت گوشی یادآور تلفن Incredible می باشد ممکن است این تلفن با نام 3 HTC Droid Incredible و یا Incredible 2 وارد بازار شود. جزئیات بیشتر و مشخصات فنی این تلفن اندرویدی را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

براساس اعلام منبع این خبر تلفن جدید HTC مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت و یک دوربین VGA برای مکالمه ویدیوی در جلو است. در داخل گوشی نیز یک پردازنده دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و حافظه RAM با ظرفیت 1GB وجود دارد. سیستم عامل این تلفن اندروید 4 می باشد و برروی آن رابط کاربری HTC Sense 4.0 نصب شده است.

همانند Galaxy Nexus برروی این تلفن نیز 4 دکمه  اندروید وجود دارد که از این پس این دکمه ها را برروی دیگر ابزارهای مبتنی بر اندروید 4 نیز مشاهده خواهیم کرد.

هنوز مشخص نیست که طراحی این تلفن نهایی شده باشد و ممکن است تا ارائه نسخه نهایی این تلفن، اچ تی سی طراحی آن را دستخوش تغییر کند. حتی مشخص نیست که HTC این تلفن را در نمایشگاه سه هفته آینده MWC به نمایش خواهد گذاشت یا خیر.

منبع: Slash Gear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات