برنده های خوش شانس هورداد رایان پژو 206 را نصف کردند

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته شرکت هورداد رایان، نماینده انحصاری نوت بوک های سامسونگ در ایران، همایش ویژه ایی را با حضور نمایندگان فروش و برخی از مشتریان خود برگزار کرد که زومیت نیز میهمان این همایش بود. در این همایش ضمن معرفی نمایندگان برتر فروش هوردادریان، قرعه کشی بزرگ خریداران لپ تاپ های سامسونگ نیز برگزار گردید و یک خودرو پژو 206 به برنده های خوش شانس اهدا شد. جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

همایش پس از پخش سرود ملی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم با سخنرانی آقای نقوی مدیرعامل جوان هورداد رایان آغاز شد. سخنرانی ایشان به قدری با انرژی و صمیمت همراه بود که مورد استقبال تمام نمایندگان این شرکت و دیگر حضار همایش قرار گرفت.

تنها یک سال و اندی از شروع به کار شرکت هورداد رایان می گذرد. اما آمار و ارقام نشان می دهد که این شرکت جوان که تمرکز خود را برروی نوت بوک های سامسونگ گذاشته، در بازار ایران بسیار خوش درخشیده است. مدیرعامل این شرکت در سخنرانی دیشب خود دلایل موفقیت سامسونگ در بازار نوت بوک ها را نام و نشان معروف و معتبر سامسونگ، کیفیت بی رقیب محصول، طراحی منحصر بفرد و صاحب تکنولوژی بودن سامسونگ برشمرد. او بارها نمایندگان فروش لپ تاپ های سامسونگ را عضوی از خانواده هورداد دانست و از آنها به خاطر تلاش هایشان قدردانی کرد.

احمد نقوی - مدیرعامل هوردادرایان

نقوی در ادامه صحبت های خود از سختی حضور در بازار رقابتی لپ تاپ ایران سخن گفت اما وضعیت فعلی فروش را نیز راضی کننده دانست. او اعلام کرد که هدف هورداد فروش بالا نیست هرچند هیچ کس از فروش زیاد بدش نمی آید اما هدف شرکت خود را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان ایرانی دانست و گارانتی دو ساله به همراه کالای با کیفیت را راز موفقیت شرکت خود اعلام کرد.

او همچنین گفت:

[blockquote class="default}"]هدف ما کسب جایگاه اول در فروش نوت بوک در ایران نیست اما برای رسیدن به آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.[/blockquote]

قرعه کشی پژو 206 مخصوص خریداران لپ تاپ های سامسونگ

قرعه کشی خودرو 206 در دو مرحله و بین خریدارن نوت بوک های سامسونگ که از مجتمع پایتخت خرید خود را انجام داده بودند صورت گرفت. در مرحله اول 20 نفر از بین کلیه خریدارن قرعه کشی شده و به همایش شب گذشته دعوت شدند. بین 20 نفر نیز مجددا قرعه کشی به عمل  آمد. سیستم قرعه کشی به این شکل بود که به هر کدام از 20 نفر باقی مانده یک شماره اختصاص داده شد و با هر بار چرخش گردونه شانس یکی از شماره ها از دور قرعه کشی حذف می شد. این عملیات آنقدر ادامه پیدا کرد تا در نهایت تنها دو توپ خوش شناس در گردونه باقی ماند.

قرعه کشی هوردادرایان لپ تاپ سامسونگ

جالب اینکه هیچ کدام از دو نفر باقی مانده در سالن حضور نداشتند ولی مدیرعامل های هورداد رایان و مدیر مجتمع کامپیوتر پایتخت در مقابل حضار با دو نفر باقی مانده تماس گرفتند و طی یک گفتگویی مفرح در نهایت دو مرد خوش شانس که آقایان جوادپور و باقری نام داشتند به توافق رسیده اند که جایزه 206 را بین خود تقسیم کنند.

پس از آن از نمایندگان منتخب و پرفروش لپ تاپ های سامسونگ با اهداء یک دستگاه تلویزیون HDTV قدردانی شد و نمایندگان برتر نیز رموز موفقیت خود را برای دیگران مطرح کردند. از دیگر برنامه های همایش دیشب می توان به اعلام سیاست های آینده شرکت و معرفی محصولات سامسونگ که توسط مدیر فروش هورداد انجام شد، اشاره کرد.

همایش با قرعه کشی بین حضار  و اهداء 5 دستگاه نت بوک سامسونگ به برندگان خوش شانس و در نهایت پذیرایی به پایان رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات