اداره اختراعات و تجارت امریکا: پتنت چندلمسی کلیدی اپل، غیرمعتبر است

شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
اداره اختراعات و تجارت امریکا رسما اعلام نموده که پتنت شماره 7,479,949 اپل که مربوط به فناوری چندلمسی این شرکت است و در چندین دادگاه بر علیه شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای اندرویدی بکار گرفته شده، غیر معتبر است. براساس گزارش Foss Patent، این اداره تمام 20 ادعای اپل در پتنت مذکور را رد کرده است. توضیحات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

براساس این گزارش اداره اختراعات و تجارت امریکا، پتنت مربوط به فناوری چندلمسی که تمرکز اصلی آن برروی روش اسکرول کردن در ابزارهای لمسی و رابط کاربری گرافیکی برای تشخیص بعضی از دستورات لمسی است را غیر معتبر دانسته و آن را رد کرده است.

البته اپل از این پتنت در دادگاه مقابل سامسونگ استفاده نکرده است و حتی اگر این اختراع رد شود تاثیری برروی دعواهای قضایی بین این دو شرکت نخواهد داشت اما اپل از همین پتنت در شکایت خود در مقابل HTC و موتورولا بهره برده است.

البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که عملیات رد این پتنت در مرحله نخست قرار دارد و اپل می‌تواند تقاضای بازرسی مجدد را اعلام نموده و به دلایل رد پتنت توسط اداره اختراعات و تجارت امریکا پاسخ دهد. پس تا رد کامل این پتنت فاصله زیادی وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات