نوکیا مقر اصلی خود در فنلاند را فروخت، ولی به عنوان مستاجر در آنجا می‌ماند!

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا بالاخره ساختمان اصلی خود در اسپو را به فروش رساند. بنا به مفاد این قرارداد که تا پایان امسال تکمیل خواهد شد، کمپانی خریدار، یعنی اکسیلیون، متعهد می‌شود تا نوکیا برای مدتی طولانی در همین مکان به‌عنوان مستاجر باقی بماند و مجبور به ترک این ساختمان بزرگ نباشد.
تبلیغات

کمپانی نوکیا همان‌طور که قبلا وعده داده بود، بالاخره ساختمان اصلی خود در شهر اسپو فنلاند را به فروش رساند. خریدار یک کمپانی فنلاندی به نام اکسیلیون است که قبول کرده نوکیا طی قراردادی بلندمدت در این مقر به‌عنوان مستاجر بماند.

غول فنلاندی تلفن‌های همراه گزارش داده که این ساختمان 48000 متر مربعی (که به «خانه نوکیا» شهرت داشت) را به قیمت 170 میلیون یورو (معادل با 222 میلیون دلار) تا پایان سال به‌طور کامل و قطعی به فروش خواهد رساند.

دلیل فروش این ساختمان توسط نوکیا سیاست صرفه‌جویی است که در شرایط کنونی این کمپانی را مجبور به تعدیل نیرو و حالا فروش مقر اصلی خود در اسپو فنلاند کرده است. خوبی این قرارداد برای نوکیا آن است که مجبور به ترک این محل نیست و برای مدت طولانی در این ساختمان به‌عنوان مستاجر حضور خواهد داشت. که نوکیا این ساختمان را در سال ۱۹۹۷ تصاحب کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات