نت برگ، بیش از 2 میلیارد تومان تخفیف در یک سال

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
نت برگ، نخستین سایت خرید گروهی در ایران طی مدت یک ساله گذشته فعالیت خود، بیش از 2 میلیارد تومان تخفیف برای کاربران و اعضای سایت خود دریافت کرده است که این رقم در سه ماه گذشته 120 درصد رشد داشته است.
تبلیغات

مدیر عامل شرکت کسب و کار نوین ایرانیان (نت برگ) ضمن بیان این خبر اعلام کرد:

از زمان آغاز به کار نت برگ از مرداد سال 90 تا کنون ما توانسته‌ایم 2 میلیارد تومان تخفیف برای کاربران خود بگیریم. این میزان تخفیف در ازای 250,000 تعداد نت برگ بوده است که این موضوع و رشد روزافزون آن نشانگر اعتماد کامل کاربران اینترنتی ایران به روش خرید گروهی آنلاین و سایت نت برگ شده است.

علیرضا صادقیان با اشاره به سیستم نوین تبلیغات و فروش سایت نت برگ www.NetBarg.com اذعان داشت: با توجه به تازگی این سیستم فروش و تبلیغات در ایران، می‌توان ادعا کرد که هم کاربران و هم صاحبان کالا و خدمات استقبال جالب توجهی از این سیستم داشته‌اند. جذب بیش از 1 میلیون مشترک در سایت و همکاری با برندهای معتبر و معروفی چون برج میلاد، تک ماکارون، دراژه، فرش ستاره کویر یزد، کارتینگ آزادی، پارس آنلاین و دیگر مجموعه‌های معتبر در حوزه‌های خدماتی و تولیدی مختلف نشانگر همین موضوع است.

وی با اشاره به این مطلب که نت برگ به عنوان پیشرو این صنعت در کشور در بومی سازی آن تلاش بسیاری داشته، افزود: نت برگ با همکاری مشاورین خارجی خود و تیم حرفه ای همواره در فکر پاسخ به نیازهای خاص کاربران ایرانی بوده و در همیا راستا اخیرا با یک طراحی جدید و حرفه ای، همگام با پیشرفته ترین سایتهای مشابه خارجی در این زمینه قدم برداشته است.

صادقیان اضافه کرد، خرید گروهی بهترین و ارزانترین روش معرفی کسب و کارهای جدید بدون پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی بوده و به طور مثال رستورانی تازه تاسیس در تجریش در ظرف فقط 1 هفته بیش از 2800 مشتری جدید کسب کند که این مسئله حتی در نمونه های جهانی نیز کم سابقه است. وی تمامی کسب و کارهایی که مایل به رونق سریع کسب و کار خود هستند را به استفاده از سیستم تبلیغاتی خرید گروهی تشویق نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نت برگ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات