سرمایه گذاری 17 میلیارد دلاری آئودی برای غلبه بر BMW

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
گروه خودروسازی آلمانی VW (فولکس واگن) که خودروهای تحت برند آئودی، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، پورشه، SEAT، Skoda و فولکس واگن را به فروش می‌رساند، قصد دارد 17 میلیارد دلار بر روی برند آئودی هزینه کند تا در یک برنامه 3 ساله BMW را پشت سر بگذارد.
تبلیغات

گروه خودروسازی مادر VW قصد دارد تا مبلغ بسیار سنگین 17 میلیارد دلاری را برای سبقت گرفتن از BMW هزینه کند. این مبلغ در بخش توسعه و طراحی خودرو و ارائه امکانات و تسهیلات در کشورهای چین، مکزیک و غیره هزینه خواهد شد.

هدف اصلی VW این است تا خودرو لوکس خود را در کشورهای مختلف تولید و عرضه کند.

آئودی پیش از این توانست عنوان پرفروش‌ترین خودرو لوکس اروپا را از آن خود کند و BMW را پس از یک دهه سلطنت پشت سر بگذارد. آئودی نزدیک به 2 میلیون خودرو را در سال جاری و در اروپا به فروش رساند و این در حالی است که فروش BMW در اروپا نزدیک به 1.54 میلیون دستگاه بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات