شارپ از مانیتور ۲۰ اینچی چندلمسی سازگار با قلم دیجیتال رونمایی کرد

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
شارپ مانیتور ۲۰ اینچی چندلمسی رونمایی کرده است که از لمس همزمان تا ۱۰ نقطه پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

شارپ مانیتور چندلمسی 20 اینچی جدیدی را معرفی نموده که از قلم‌های دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل عبارتند از پشتیبانی از لمس 10 نقطه به طور همزمان، رزولوشن 1080×1920 و پشتیبانی از قلم با دقت 2 میلی‌متر. برای مشاهده جزئیات بیشتر در ادامه با زومیت همراه باشید.

شارپ با وجود مشکلات مالی که گریبانگیرش شده همچنان تلاش دارد تا به تولید نمایشگرهای جدید ادامه دهد و در همین راستا امروز محصولی به نام LL-S201A یا BIG PAD را معرفی کرد. این نمایشگر 20 اینچ LED، ورودی چندلمسی با لمس 10 نقطه همزمان را پشتیبانی می‌نماید و به همراه قلمی ارائه می‌گردد که حساسیت نوک آن 2 میلی‌متر می‌باشد. لازم به ذکر است که نوک انگشتان شما با دقت 6 میلی‌متر صفحه را لمس می‌کند و دقت لمس قلم در این دستگاه نسبت به اکثر پنل‌های خازنی موجود در بازار بالاتر است.

می‌توانید این نمایشگر را به شکل یک مانیتور به صورت عمودی قرار دهید و استفاده نمایید، ولی طراحی آن به گونه‌ای است که در حالت خوابیده وضعیت بهتری را ارائه می‌کند.

این مانیتور برای ویندوز (نسخه XP و بالاتر) ساخته شده است و از سیستم‌عامل اپل پشتیبانی نمی‌نماید. این پنل که از رزولوشن 1080×1920 بهره می‌برد دارای نسبت کنتراست 3000:1 است و زمان پاسخ آن 5 میلی‌ثانیه است.

مانیتور BIG PAD همچنین مجهز به پورت HDMI و ورودی‌های استاندارد نمایشگر می‌باشد. به نظر می‌رسد که این نمایشگر در تاریخ 30 ژانویه 2013 راهی بازار ژاپن گردد. اگر قیمت مانیتور جدید مناسب هم باشد می‌تواند تبدیل به رقیبی جدی برای نمونه‌های مشابه از کمپانی‌های دیگر گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات