تبلت Play X هیوندای با نمایشگر 9.7 اینچی و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل، وارد بازار کشور می‌شود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
نماینده رسمی تبلت‌های هیوندای به زومیت خبر داد که به‌زودی سری جدید تبلت‌های هیوندای را که مجهز به سخت‌افزار روز دنیا شده‌اند و با قیمتی رقابتی وارد بازار کشور خواهد کرد. در این تبلت‌ها مشکلات نسل قبلی برطرف شده‌ و در ساخت آن‌ها از سخت‌افزار قدرتمند استفاده شده است. Play X مجهز به نمایشگر 9.7 اینچ با رزولوشن فوق‌العاده 2048 در 1536 پیکسل و گرافیک 4 هسته‌ای است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

Play X تلاش تازه هیوندای برای ورود به بازار تبلت‌ها است، این تبلت 9.7 اینچی مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای Cortex A9 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، گرافیک 4 هسته‌ای Mali 400، حافظه رم DDR3 با حجم 1 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی 16 یا 32 گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید 4.1 (آبنبات پاستیلی) است. صفحه‌نمایش لمسی آن نیز از 10 انگشت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

Play X همچنین مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، درگاه میکرو USB، جک 3.5 میلی‌متری صدا و یک باتری پرقدرت 10,000 میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری بین 9 تا 11 ساعت کار مدوام با تبلت را میسر می‌سازد.

play x

ابعاد تبلت پلی ایکس هیوندای 177 در 267 میلی‌متر و ضخامت آن 9.6 میلی‌متر است. وزن آن نیز 650 گرم اعلام شده است.

مشخصات سخت‌افزاری پلی ایکس به نظر جذاب می‌رسد و اگر کیفیت ساخت آن هم به خوبی مشخصات سخت‌افزاریش باشد، احتمالاً استقال خوبی از آن خواهد شد.

تبلت پلی ایکس هیوندای در دی ماه سال جاری و با قیمت حدود یک میلیون و یک صد هزار تومان وارد بازار کشور خواهد شد. البته این قیمت براساس تغییرات نرخ ارز احتمالاً دستخوش تغییر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تبلت جدید هیوندای چیست؟ آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات